|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scania144
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:54, 18 Lip 2016 Temat postu: Pompa hydruliczna |
|
|
Witam.
Kupiłem nowa pompe 130l taka jak ta:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pompa pracuje przy dźwigu Jonsered 1090 i dzwoni w niej (trzeszczy) przy wykonywaniu dwóch czynności na raz to głośniej dzwoni w niej nie wiem czy to wina oleju pompa chodzi na oleju atf.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 18:49, 22 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze na aukcji brakuje kto jest producentem pompy.
Dwa dlaczego akurat taką pompę zamontowałeś ? Czy taka była wcześniej ?
Układ rozumiem jedno strumieniowy na rozdzielaczu skoro pompa jedno strumieniowa ?
I co było przyczyną że wymieniłeś pompę.
I co to za olej ATF? Powinien być HL-32,46,68?
Ok już doszedłem że to Binotto.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enriu dnia Pią 18:50, 22 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scania144
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:40, 10 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem pompę, bo stara padła dałem ja do regeneracji do firmy brydex powiedzieli, że płytek do tej pompy już nie produkują ona była stara taka duża ważyła chyba z 100kg.
Nie szukałem innego mechanika, bo auto potrzebne to zamówiłem na allegro.
ATF olej taki pomarańczowy podobno nie grzeje się jak te HL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:58, 10 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Z tym ATF to jestem zaskoczony bo zawsze stosuje HL-46 i nie mam z nim żadnych problemów. Na autach zamontowane chłodnice olejowe i dają radę przez np 8h ciągłej pracy przy wagonach.
Tak z ciekawości ile kosztował ciebie ten ATF za litr ?
Co do pompy to wcześniej też miałeś tłoczkową skośną ? Raczej nie powinno być znacznej różnicy jeśli zastosowałeś typ i podobną wydajność jak to co miałeś wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scania144
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:48, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kolego ATF to drogi olej za 40l płaciłem coś chyba 750 zł z hurtowni przywieźli.
Co do pompy to wcześniej była tłoczkowa prosta długa jak znajdę gdzieś zdjęcie to wyśle tylko tamta była podłączona więżami o średnicy zewnętrznej 60mm (ssący i zasilający) teraz już takich nie robią, w sklepie jak kupowałem przejściówki to powiedzieli, że teraz węże standardowe to 38 ( średnia wewnętrzna) ssący, a drugiego takiego nie podłącze obok tego 38 drugi się nie zmieści, więc zasilający dałem cieki chyba z 20mm ma w środku.
I chyba temu ona Tak dzwoni Ale dwóch węży Tych 38 nie zmieści.
Widziałem takie jakby lejki które się wkręcało do pompy i naciskało się węże i sciskało opaska Ale nie mogę też już znaleźć.
A ty kolego jaką masz pompę?
Jak to masz podłączone?.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Scania144 dnia Czw 8:56, 11 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 22:07, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo rozumiem co napisałeś. I rozumiem że dolałeś 40l ATF do reszty HL ?
Do pompy wchodzi zasilanie czyli to co łączysz ze zbiornikiem oraz wychodzi ciśnienie na HDS-a.
Między zbiornikiem a pompą stosujesz najgrubszy możliwy wąż. Jak ktoś tobie powiedział że nie ma węży 60mm w środku to kłamie bo praktycznie każdą średnicę kupisz. Najważniejsze by wąż miał stalowy gruby drut w ściance który zapobiegnie zassaniu węża i zmniejszeniu jego średnicy. Wąż taki dostaniesz w każdym Hansa-Flex lub sklepie, warsztacie robiącym hydraulikę.
Na wyjściu z pompy masz 1" BSP czyli czyli spokojnie wąż ciśnieniowy w cztero-oplocie 25mm wsadzisz.
A co do argumentu że nie zmieścisz stosuje się coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
Tu masz do pomp Parker. Wąż zasilający podchodzi pod kątem i wszystko pomieścisz.
A co ja mam. Wszystko zależy na jakim aucie.
Albo układ dwie pompy Rexroth 60l każde zasilane wężem 2" (50mm) i ciśnienie na 3/4"
Albo pompa Sunfab 2x75l zasilane wężem 2,5" (60mm) i ciśnienie 2 x 3/4"
A co do pomp Binotto już się kiedyś wypowiadałem. Miałem dwa miesiące i została zwrócona po dwukrotnej próbie jej naprawy przez serwis.
Za Parkera 118L zapłaciłbyś 2500 netto
Za Rexroth 125L zapłaciłbyś 3200 netto
Za Sunfab 108L zapłaciłbyś 3950 netto
Wszystkie ceny bez negocjacji rabatu, a cezar potwierdzi że można nabyć markowe pompy za dobre pieniądze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scania144
Dołączył: 18 Cze 2015
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:52, 11 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Nie dolewałem atf do hl cały czas jeżdżę na atf.
Dzięki kolego za info zamienię tę węże na nowe i dam znać co się dzieje.
A robią gdzieś na Śląsku rurki do dźwigów?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|