|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 16:06, 16 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Enriu a Ty już masz zabudowane te autka? co miałes upatrzone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Czw 19:34, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ma ktos cennik zurawii lub kontakt do dealera Loglifta na polske? Chodzi mi po glowie zakup nowego 281 do dluzycy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perez87
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 19:43, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A co Cezar dzwig do dluzycy chcesz zamontowac na swojej scani.?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Czw 19:54, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
perez87 napisał: | A co Cezar dzwig do dluzycy chcesz zamontowac na swojej scani.? | no co Ty... Przymiarki robie do nowych zakupow w firmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perez87
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 19:58, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Nie tak pytam u nas na Scani 4 580 V8 jest zamontowany epsilon skladany w Z z podwójnym wysówem i udzwig ma prawie 5 ton. Rama juz pare razy byla spawana on byl by dobr na auto za kabine a nie na dupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 21:56, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
wedle życzenia
HIAB Sp. z o.o.
ul. Poznańska 94
05-850 Ożarów Mazowiecki
+48 22 721 02 70
[link widoczny dla zalogowanych]
A w MHS od ręki na placu [link widoczny dla zalogowanych]
Co do żurawi tak jak Perez pisał tylko do montażu za kabiną. Za duże naprężenia przy załadunku i dodatkowo sama waga żurawia.
A ja jakbym brał autko do dłużycy czy naczepę to wysoką kabinę i żurawik w Z np. Loglift 265Z
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Pią 1:24, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja nie chce tego zurawia do tej Scani co mam tylko na nastepne auto, oczywiscie ze za kabine, a co do opcji jak enriu pisze zeby wziac ZETke i wysoką kabine to ja nie wiem czy to dobry pomysl do lasu. mam na mysli te kabine, wysoka kabina po dziurach w lesie bedzie rozpierdalac zawieszenie kabiny, a przeciez ja tego na miedzynarodowke nie chce tylko do lasu do roboty a nie na mieszkanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 10:35, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czy duża czy mała kabina zawieszenie tyle samo wytrzymuje. Ja obecnie preferuje zawieszenia kabiny na poduszkach, troszkę bardziej trzeba uważać w lesie na lusterka bo potrafi się mocniej bujnąć ale po drodze nie czuć żadnych dziurek. A przy dziennych przebiegach 500-600km to Globik wygodniejszy przy Volvo FM.
W Scanii masz średnią kabinę Highline co jest optimum do lasu.
Jak byś brał żuraw w Z to zwróć szczególnie uwagę na miejsce gdzie tobie zamontują koło zapasowe. W przypadku Z-ki odpada montaż pomiędzy kabiną a żurawiem, po prostu go nie wyciągniesz żurawiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Śro 0:37, 18 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Sory ze dopiero zobaczylem Twoje pytanie:
w800i napisał: | ja mam loglift F135ZT94A
sterowanie 2pedały i 4dzwignie
parametry;4m / 3.000 kg., 7m / 1.950 kg., 9m / 1.160 kg
cezar012 jeżeli mógłbyś podać swojego dzwiga parametry dla porównania to bym był wdzięczny. |
Nie wiem skad wziales te dane: wg DTRki jest tak:
TYP Z79
3.0 / 3670
4.0 / 2980
5.0 / 2550
6.0 / 2200
7.0 / 1880
7.5 / 1670
TYP ZTi94
4.0 / 2700
5.0 / 2320
6.0 / 2080
7.0 / 1850
8.0 / 1550
9.0 / 1060
Poparte:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Z tym ze to jest do wesji Z79 i do ZTi94, czyli chyba nowsze typy. Ja musze zobaczyc jak u mnie jest ale typ to napewno Z79A, moze ten ZTi94 rozni sie czyms od ZT94A
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez cezar012 dnia Śro 0:40, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrolscania
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:08, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Cześć!!!
mam LOGLIFT-a 105 z kabiną i gdy włanczam ogrzewanie leci zimne powietrze i nie wiem dla czego , ale najprawdopodobniej jest kranik od płynu zakręcony tylko nie wiem gdzie on się znajduje . Jak znacie jakiś sposób żeby włonczyć to ogrzewanie po mi powiedzcie bo ja marzne na tym dzwigu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 20:12, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A napewno tam jest na płyn? może jest webasto, albo z oleju bierze ciepełko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrolscania
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:16, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No właśnie musze sprawdzić płyn bo ten dzwig był przekładany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 20:22, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Sprawdź dokładnie i wtedy pomyślimy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daminho3
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sob 20:33, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
wszyscy sprzętu dokupują a piszą że coraz gorzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Sob 1:20, 25 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Zakladam kabine do loglifta 120s. Mam pytanie do tych ktorzy maja kabiny: Po co byl podlaczony przewod olejowy od podnoszenia kabiny do jakiegos czujnika? cos jak przeciazeniowy na glownym silowniku. nie kupilem kabiny ze schematami tylko uzywke ze szweda i nie mam pojecia po co to bylo. czy u siebie tez tak podlaczac? czy to tylko po to zeby kierowca grubas nie mogl pracowac na dzwigu?? czy moze ma to jakis wiekszy sens? i tak przy okazji jakby ktos mial schematy instalacji elektrycznej do loglifta bez kabiny lub do kabiny k600 lub podobnej na manualnym sterowniu to bylbym wdzieczny. Wogole dolozenie kabiny niby jest proste ale ile sie trzeba najezdzic za glupimi pierdolami, zlaczki, kolanka, itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|