Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

LOGLIFT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Żurawie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 16:06, 16 Mar 2011    Temat postu:

Enriu a Ty już masz zabudowane te autka? co miałes upatrzone?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 19:34, 05 Maj 2011    Temat postu:

Ma ktos cennik zurawii lub kontakt do dealera Loglifta na polske? Chodzi mi po glowie zakup nowego 281 do dluzycy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perez87




Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec Wielkopolska

PostWysłany: Czw 19:43, 05 Maj 2011    Temat postu:

A co Cezar dzwig do dluzycy chcesz zamontowac na swojej scani.?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 19:54, 05 Maj 2011    Temat postu:

perez87 napisał:
A co Cezar dzwig do dluzycy chcesz zamontowac na swojej scani.?
no co Ty... Smile Przymiarki robie do nowych zakupow w firmie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
perez87




Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wągrowiec Wielkopolska

PostWysłany: Czw 19:58, 05 Maj 2011    Temat postu:

Nie tak pytam u nas na Scani 4 580 V8 jest zamontowany epsilon skladany w Z z podwójnym wysówem i udzwig ma prawie 5 ton. Rama juz pare razy byla spawana on byl by dobr na auto za kabine a nie na dupie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Czw 21:56, 05 Maj 2011    Temat postu:

wedle życzenia

HIAB Sp. z o.o.
ul. Poznańska 94
05-850 Ożarów Mazowiecki
+48 22 721 02 70

[link widoczny dla zalogowanych]


A w MHS od ręki na placu [link widoczny dla zalogowanych]

Co do żurawi tak jak Perez pisał tylko do montażu za kabiną. Za duże naprężenia przy załadunku i dodatkowo sama waga żurawia.
A ja jakbym brał autko do dłużycy czy naczepę to wysoką kabinę i żurawik w Z np. Loglift 265Z Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Pią 1:24, 06 Maj 2011    Temat postu:

Ja nie chce tego zurawia do tej Scani co mam tylko na nastepne auto, oczywiscie ze za kabine, a co do opcji jak enriu pisze zeby wziac ZETke i wysoką kabine to ja nie wiem czy to dobry pomysl do lasu. mam na mysli te kabine, wysoka kabina po dziurach w lesie bedzie rozpierdalac zawieszenie kabiny, a przeciez ja tego na miedzynarodowke nie chce tylko do lasu do roboty a nie na mieszkanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pią 10:35, 06 Maj 2011    Temat postu:

Czy duża czy mała kabina zawieszenie tyle samo wytrzymuje. Ja obecnie preferuje zawieszenia kabiny na poduszkach, troszkę bardziej trzeba uważać w lesie na lusterka bo potrafi się mocniej bujnąć ale po drodze nie czuć żadnych dziurek. A przy dziennych przebiegach 500-600km to Globik wygodniejszy przy Volvo FM.
W Scanii masz średnią kabinę Highline co jest optimum do lasu.

Jak byś brał żuraw w Z to zwróć szczególnie uwagę na miejsce gdzie tobie zamontują koło zapasowe. W przypadku Z-ki odpada montaż pomiędzy kabiną a żurawiem, po prostu go nie wyciągniesz żurawiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Śro 0:37, 18 Sty 2012    Temat postu:

Sory ze dopiero zobaczylem Twoje pytanie:
w800i napisał:
ja mam loglift F135ZT94A
sterowanie 2pedały i 4dzwignie
parametry;4m / 3.000 kg., 7m / 1.950 kg., 9m / 1.160 kg

cezar012 jeżeli mógłbyś podać swojego dzwiga parametry dla porównania to bym był wdzięczny.


Nie wiem skad wziales te dane: wg DTRki jest tak:

TYP Z79

3.0 / 3670
4.0 / 2980
5.0 / 2550
6.0 / 2200
7.0 / 1880
7.5 / 1670


TYP ZTi94


4.0 / 2700
5.0 / 2320
6.0 / 2080
7.0 / 1850
8.0 / 1550
9.0 / 1060

Poparte:

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]


Z tym ze to jest do wesji Z79 i do ZTi94, czyli chyba nowsze typy. Ja musze zobaczyc jak u mnie jest ale typ to napewno Z79A, moze ten ZTi94 rozni sie czyms od ZT94A


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez cezar012 dnia Śro 0:40, 18 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patrolscania




Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:08, 28 Sty 2012    Temat postu:

Cześć!!!
mam LOGLIFT-a 105 z kabiną i gdy włanczam ogrzewanie leci zimne powietrze i nie wiem dla czego , ale najprawdopodobniej jest kranik od płynu zakręcony tylko nie wiem gdzie on się znajduje . Jak znacie jakiś sposób żeby włonczyć to ogrzewanie po mi powiedzcie bo ja marzne na tym dzwigu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 20:12, 28 Sty 2012    Temat postu:

A napewno tam jest na płyn? może jest webasto, albo z oleju bierze ciepełko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patrolscania




Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:16, 28 Sty 2012    Temat postu:

No właśnie musze sprawdzić płyn bo ten dzwig był przekładany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 20:22, 28 Sty 2012    Temat postu:

Sprawdź dokładnie i wtedy pomyślimy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daminho3




Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob 20:33, 28 Sty 2012    Temat postu:

wszyscy sprzętu dokupują a piszą że coraz gorzej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Sob 1:20, 25 Sty 2014    Temat postu:

Zakladam kabine do loglifta 120s. Mam pytanie do tych ktorzy maja kabiny: Po co byl podlaczony przewod olejowy od podnoszenia kabiny do jakiegos czujnika? cos jak przeciazeniowy na glownym silowniku. nie kupilem kabiny ze schematami tylko uzywke ze szweda i nie mam pojecia po co to bylo. czy u siebie tez tak podlaczac? czy to tylko po to zeby kierowca grubas nie mogl pracowac na dzwigu?? czy moze ma to jakis wiekszy sens? i tak przy okazji jakby ktos mial schematy instalacji elektrycznej do loglifta bez kabiny lub do kabiny k600 lub podobnej na manualnym sterowniu to bylbym wdzieczny. Wogole dolozenie kabiny niby jest proste ale ile sie trzeba najezdzic za glupimi pierdolami, zlaczki, kolanka, itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Żurawie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin