|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
copa
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa RKL
|
Wysłany: Czw 13:57, 14 Lut 2013 Temat postu: Różnica zaczepu w aucie z szwecji a z kontynentu |
|
|
Patrząc trochę na ogłoszenia aut do stosu widzę, że auta z Szwecji mają dźwigi na zwisach. I zaczepy są schowane głęboko pod nimi. Czy można zapiąć zwykła przyczepę z normalnym dyszlem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Czw 15:05, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy masz to samo na myśli co ja, ale u nas jedno stosowe ma normalnie zaczep a drugie schowany pod spodem, przyczepę zapniesz jeśli zaczep będzie miał na takiej wysokości, często jest to kwestia na które uszy jest założony przy przyczepie, dużym plusem tak schowanego zaczepu jest to że rama jest ścięta skośnie i lepiej się cofa (można bardziej się załamać), odpiąć też nie problem choć przydał by się pneumatyczny, ja jak musiałem odpiąć w błocie to nogą otwieram. Obniżyć zaczep nie jest ciężko gdyż niektóre marki robią uchwyty na dole i górze, inne są przykręcane, najgorzej jak spawać trzeba, ale wszystko jest do zrobienia
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
copa
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa RKL
|
Wysłany: Czw 18:48, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W ten sposób ok dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 19:55, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Różnica jest tylko w wysokości na której znajduje się zaczep.
Szwedzkie mają zaczepy niżej by żuraw mógł być dalej wysunięty nad ramą, masz większą przestrzeń ładunkową i mniejszą odległość między HDS a przyczepą, wówczas HDS-em z jednym wysuwem załadujesz trzeci rządek papierówki bez łamania przyczepy.
Co do przyczep to nieliczne jak filipa mają podwójne uszy na dwie wysokości i można sobie dyszel przestawiać. Można też kupić dyszel z obniżeniem który będzie pasował pod nowy zwis.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
copa
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolbuszowa RKL
|
Wysłany: Czw 20:05, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli zaczep taki łamany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 20:22, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] taki jak ma ta przyczepa tylko że w drugą stronę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Czw 20:39, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No powiem ci Enriu że masz racje z tymi uszami, ale teraz widzę że mają coraz częściej na śruby mocowane, ostatnio jak byłem w tartaku to przewoźnik miał taki zaczep łamany do dołu bo przyczepa EU a auto Szwedzkie, że zaczep niżej to jedno ale jednak mocniej można się załamać, ja nawet kuzynowi tablice rejestracyjną przenosiłem wyżej bo jak łamał się to dyszel potrafił haczyć o nią. Dyszel jest dłuższy to lepiej do cofania. Są zwolennicy jak i przeciwnicy tego systemu Ja jestem zwolennikiem i to dużym
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Czw 20:40, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 21:39, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
MHS montuje podwójne uszy bo nie chce im się robić różnych wózków tylko jeden dla każdego typu sprzęgu.
Nie rozumiem tego z tymi śrubami ? Obecnie już standardem jest tuleja metal guma fi60 i skręcane śrubą lub jak Niemcy robią sworzniem który w z jednej strony jest blokowany we wózku tak by się nie obracał a z drugiej strony porządna nakrętka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Czw 21:49, 14 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Nie Enriu mi nie o to chodzi, uszy te coi dyszel mocujesz tak jak opisałeś, uszy są mocowane za pomocą 8 śrub do wózka.
http://www.youtube.com/watch?v=c8EuWqjuU0Y odpowiedni sprzęt i cuda robią
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Czw 21:49, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Nie 11:57, 17 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
jakie cuda... normalna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|