|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 16:36, 01 Gru 2011 Temat postu: Mega, Wielton czy Zasław? |
|
|
Która z tych przyczep była by lepsza jakościowo? Bo chcę zrobić rozeznanie, są za podobne pieniądze i jest dylemat, chodzi o 2 osiówkę na pojedyńczym kole.
Jakie osie SAF, Mercedes, Mega, czy BPW?
Jest jeszcze Feber robi przyczepy wywrotki ale do drewna nie wiem czy robią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 20:32, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Feber też robi ale jakościowo troszkę odstają.
Co do dwuosiowych rozumiem z zabudową do drewna to wybór masz o wiele większy niż myślisz.
Możesz dorzucić jeszcze BODEX, TrampTrail, Sommer, CMT, MHS, MAMMUT (dawny Transtrol).
Zapewne jeszcze ktoś by się znalazł.
Co do osi to nie ma znaczenia jaki producent. Ja mam wszystko na BPW jeden typ. Nie mam problemów z częściami bo wszystko obcykane i z dostępnością nie ma problemu.
Osie MEGA to taka mieszanka SAF z BPW. Belka i pseudo półresor to kopia SAF, a piasta, bęben i inne pierdoły to kopia BPW, czytaj dokładnie pasują części z BPW
Osie Mercedesa nie miałem z nimi styczności i nie powiem tobie jak z ich trwałością.
Co do osi to ja preferuję zazwyczaj bęben bo bardziej odporny na zabrudzenia, trwalszy i tańszy w eksploatacji. A tarcza to zawsze lepsza siła hamowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 23:11, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
MHS i MAMMUT to niestety wyższa półka, i kosztują już trochę więcej niż te co podałem. Ogólnie w cenach bazuje na 3 osiach z 6 ławami bo te są w ofertach, ale podejrzewam że 2 osie z 10 ławami będzie w podobnej cenie.
Dziś byłem w MHS i odlądałem, miał fajną 3 osiówke z ALucarami aluminiowymi ale dł 7m a ja chce 6 m. Dolla też ma 2 osie, bliźniak resor, 4 ławy ExTe, ale cena hmm że tak ujmę "śmieszna" za 2004 rok.
Enriu jak wiesz za dużych przebiegów nie robię więc jakaś super przyczepa mi nie potrzebna. O trampTrailu kiedyś mi wspominałeś, wiem robią ale jakoś ich przyczep osobiście nie spotkałem. A Feber odstaje w górę czy w dół bo słyszałem że w naczepach jedna z lepszych firm.
Co do tarcza bęben, czytałem że tarcza szybciej się oczyszcza prawda to czy brednia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 0:17, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ale z czego ma się oczyszczać?
Feber robi fajne wywrotki ale do drewna to jakoś takie siermiężne i pokracznie zrobione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 0:32, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Z błota.
A przyczepka ma być w miarę lekka co by ładowności było z ok 14 ton
P.S @Enriu dziś testowałem nową autostradkę koło Ciebie. Jadąc od Wilkowa przez Torzym obróciłem do domu w 2h z hakiem bodajże. A na DK2 jakoś dziwnie bo pusto prawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 1:22, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Pozostało ok 30-40 % ruchu
Jak chcesz ofertę na przyczepę o wadze ok 3800kg to jutro będę miał.
Cena ok 27 tyś Eur. na osiach BPW 12t, bliźniak 275/70/22,5
Jak jutro otrzymam prześlę ją tobie dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 9:26, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
A na Twoim zjeździe żadnego znaku nie widziałem ograniczającego tonaż.
Szkoda że niema trzech pasów bo już wczoraj się ciężarówki wyprzedzały i już był kocioł.
Dobra to czekam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 13:53, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Nie ma ograniczenia ale ponoć ma być 15t.
W sumie to jestem za bo droga dojazdowa jest wąska, dwie ciężarówki się w czasie jazdy nie miną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 16:24, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
W Torzymiu też tam ciasno przejechać. Wróćmy do przyczep. Nikt inny nie ma koncepcji bądź alternatywy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|