Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mega, Wielton czy Zasław?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Przyczepy i naczepy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 16:36, 01 Gru 2011    Temat postu: Mega, Wielton czy Zasław?

Która z tych przyczep była by lepsza jakościowo? Bo chcę zrobić rozeznanie, są za podobne pieniądze i jest dylemat, chodzi o 2 osiówkę na pojedyńczym kole.

Jakie osie SAF, Mercedes, Mega, czy BPW?

Jest jeszcze Feber robi przyczepy wywrotki ale do drewna nie wiem czy robią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Czw 20:32, 01 Gru 2011    Temat postu:

Feber też robi ale jakościowo troszkę odstają.

Co do dwuosiowych rozumiem z zabudową do drewna to wybór masz o wiele większy niż myślisz.

Możesz dorzucić jeszcze BODEX, TrampTrail, Sommer, CMT, MHS, MAMMUT (dawny Transtrol).
Zapewne jeszcze ktoś by się znalazł.

Co do osi to nie ma znaczenia jaki producent. Ja mam wszystko na BPW jeden typ. Nie mam problemów z częściami bo wszystko obcykane i z dostępnością nie ma problemu.

Osie MEGA to taka mieszanka SAF z BPW. Belka i pseudo półresor to kopia SAF, a piasta, bęben i inne pierdoły to kopia BPW, czytaj dokładnie pasują części z BPW Smile

Osie Mercedesa nie miałem z nimi styczności i nie powiem tobie jak z ich trwałością.

Co do osi to ja preferuję zazwyczaj bęben bo bardziej odporny na zabrudzenia, trwalszy i tańszy w eksploatacji. A tarcza to zawsze lepsza siła hamowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 23:11, 01 Gru 2011    Temat postu:

MHS i MAMMUT to niestety wyższa półka, i kosztują już trochę więcej niż te co podałem. Ogólnie w cenach bazuje na 3 osiach z 6 ławami bo te są w ofertach, ale podejrzewam że 2 osie z 10 ławami będzie w podobnej cenie.
Dziś byłem w MHS i odlądałem, miał fajną 3 osiówke z ALucarami aluminiowymi ale dł 7m a ja chce 6 m. Dolla też ma 2 osie, bliźniak resor, 4 ławy ExTe, ale cena hmm że tak ujmę "śmieszna" za 2004 rok.

Enriu jak wiesz za dużych przebiegów nie robię więc jakaś super przyczepa mi nie potrzebna. O trampTrailu kiedyś mi wspominałeś, wiem robią ale jakoś ich przyczep osobiście nie spotkałem. A Feber odstaje w górę czy w dół bo słyszałem że w naczepach jedna z lepszych firm.

Co do tarcza bęben, czytałem że tarcza szybciej się oczyszcza prawda to czy brednia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pią 0:17, 02 Gru 2011    Temat postu:

Ale z czego ma się oczyszczać?

Feber robi fajne wywrotki ale do drewna to jakoś takie siermiężne i pokracznie zrobione.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 0:32, 02 Gru 2011    Temat postu:

Z błota.

A przyczepka ma być w miarę lekka co by ładowności było z ok 14 ton Smile

P.S @Enriu dziś testowałem nową autostradkę koło Ciebie. Jadąc od Wilkowa przez Torzym obróciłem do domu w 2h z hakiem bodajże. A na DK2 jakoś dziwnie bo pusto prawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pią 1:22, 02 Gru 2011    Temat postu:

Pozostało ok 30-40 % ruchu Smile

Jak chcesz ofertę na przyczepę o wadze ok 3800kg to jutro będę miał.
Cena ok 27 tyś Eur. na osiach BPW 12t, bliźniak 275/70/22,5

Jak jutro otrzymam prześlę ją tobie dalej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 9:26, 02 Gru 2011    Temat postu:

A na Twoim zjeździe żadnego znaku nie widziałem ograniczającego tonaż.

Szkoda że niema trzech pasów bo już wczoraj się ciężarówki wyprzedzały i już był kocioł.

Dobra to czekam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pią 13:53, 02 Gru 2011    Temat postu:

Nie ma ograniczenia ale ponoć ma być 15t.
W sumie to jestem za bo droga dojazdowa jest wąska, dwie ciężarówki się w czasie jazdy nie miną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 16:24, 02 Gru 2011    Temat postu:

W Torzymiu też tam ciasno przejechać. Wróćmy do przyczep. Nikt inny nie ma koncepcji bądź alternatywy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Przyczepy i naczepy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin