|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leon9772
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 10 Cze 2012 Temat postu: papiery do kontroli |
|
|
Witam mam prośbe , czy ktoś mógł by pomoc , zakupiliśmy właśnie zestaw do lasu Scania z Żurawiem Loglift 95 , konkretniie chodzi co trzeba posiadac w razie kontroli ittd czy policji takim zestawem , chciał bym zauwazyc ze Scania jest uzywana na potrzeby własne i posiada wypis na potrzeby własne , z gory dziekuje za pomoc zainteresowanych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk3
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:57, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Napewno jakis dokument mówiący że pojazd jest twój i tarczki z miesiąca
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 21:16, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Wspomniany wypis musisz mieć. No i odpowiednie prawojazdy nic więcej nie potrzebujesz. Oczywiście o kwicie nie wspominam bo to oczywiste że trzeba mieć jak i dowody rejestracyjne. Druk że żuraw ma dozór też musisz wozić. Tarczki wiadomo a na weekendy zaświadczenie i jak miałeś dzień wolny w jeździe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:28, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
A dawid na potrzeby własne kierowcy nie potrzeba psychotestów, kwalifikacji wstępnej i tych innych dupereli ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:38, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Moi kierowcy to mają. Bo jak ich ITD zatrzymało to chcieli. Dali nam upomnienie, i potem robili wszystko, psychotesty, prawko wymieniali. Sam szef też musi mieć wszystko. Bynajmniej tak mówili kierowcom na szkoleniu tym 35 godzinnym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:51, 10 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam ale u nas to zarobkowy a nie na potrzeby własne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leon9772
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:51, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki panowie , a jeszcze jedno tacho w takim samochodzie normalnie 28 dni ok , a jak powinny wygladac zaswiadczenia o dniach urlopowych ???? np wystarczy jak bede prowadził zeszyt i pisał konkretnie ze tym i w tym dniu samochod nie był użytkowany plus pieczatka firmy i podpis???? i jeszcze jedno jezeli posiadam wypis na potrzeby własne to normalnie obowiazuje mnie czas pracy kierowcy , chodzi mi tu jesli jade 2 razy w tygodniu to tylko po 9 godzin na dobe????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 12:42, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tarczki z 28 dni, możesz mieć 10 tarczek i np 18 zaświadczeń. Tak na moje. Reszta tarczek leży w biurze i czeka na kontrole. [link widoczny dla zalogowanych] tu masz zaświadczenie.
Masz firmę tak np tartak? masz zatrudnionego kierowce? Jeśli tak to jemu wypisujesz np dziś pracuje na hali to musisz mu wypisać to zaświadczenie że wykonywał inną pracę, będzie na urlopie to też. Weekend to masz czas wolny też trzeba wypisać. Jeden druk dla kierowcy drugi dla Ciebie, przechowujesz razem z tarczkami. Straszna papierkologia ale co zrobić. Za brak druku 500 zł mandatu. Niewiem jak w przypadku szefa gdy jeździ autem. Może niech koledzy się wypowiedzą.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidg2 dnia Pon 12:44, 11 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Pon 14:21, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Najlepiej by było poszperać w necie a dokładniej w przepisach, a masz jakiegoś znajomego co ma transport? Jak tak to dobrym pomysłem był by się go zapytać co i jak bo tutaj koledzy napisali najważniejsze sprawy i czytam i chyba wszystko wymienili co podczas kontroli musisz mieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 14:56, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Lepiej mieć więcej papierów niż za mało i by się miało mandat zapłacić za braki. Ostatnio mówili w Na Osi że nie trzeba kopi badań wozić, kursu na przewóz rzeczy. Bo to mamy w prawo jazdy odpowiednim. Dużo tego ale co zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 20:01, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
W nowych prawo jazdy masz dopiero co nowe wydane.
Co do zaświadczenia to wystawiam za całe weekendy i sam sobie czyli właścicielowi również.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 21:24, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Tam jakoś z rokiem wydania są. Trzeba by poszukać kto kiedy ma wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Pon 21:31, 11 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Harmonogram wymiany od 2010 roku.
Do 10 września 2010 r muszą wymienić
Kierowcy autobusów z prawkiem uzyskanym do 31 grudnia 1990
Kierowcy ciężarówek z prawem jazdy sprzed 31 12.1980 r
Do września 2011
Olbrzymia grupa kierowców autobusów z prawem jazdy sprzed 31 grudnia 2000
oraz ciężarówek z prawkiem uzyskanym do dnia 31 grudnia 1995
Do 10 września 2012 - największa wymiana !!
Prawko kategorii C sprzed dnia 31 grudnia 2000 r
oraz kierowcy autokarów /kat D/ do dnia 31 grudnia 2005 r
* 10 września 2013 r. - w przypadku uzyskania po raz pierwszy prawa jazdy:
a) kategorii C /ciężarówki/ pomiędzy 1 stycznia 2001 r. do dnia 31 grudnia 2005 r.,
b) kategorii D/ autobusy/ pomiędzy 1 stycznia 2006 r. do dnia 10 września 2008 r.;
* 10 września 2014 r. - w przypadku uzyskania po raz pierwszy prawa jazdy kategorii C pomiędzy 1 stycznia 2006 r. do dnia 10 września 2009 r
Czyli w 2013 i 2014 cały proces zostaje zakończony i z powrotem będą wymieniać kierowcy, którzy robili już kwalifikację wstępną według nowych zasad.
Prawo jazdy wymieniane jest co 5 lat lub 30 miesięcy dla kierowców po 60 roku życia.
Niestety wiąże się z opłatą za szkolenie okresowe, lekarza, psychologa oraz opłaty za wydanie dokumentu w wydziale komunikacji.
O to chodzi ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leon9772
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:50, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki wiele sie dowiedziałem , masz jeszcze pytanko jak sie odbywa badanie Udt na hds lesny i mniej wiecej ile to kosztuje???? i ile to trwa ????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leon9772 dnia Wto 12:55, 12 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 13:13, 12 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Przyjeżdża gość i karze Ci coś dźwignąć ok 1 t na max wysięgu potem mówi żeby pompę wyłączyć itd sprawdza podpory czy zamki trzymają no i ogólnie stan tech. Zalezy jaki przyjedzie ale parę godzin najwyżej to zajmie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|