|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek500
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:32, 01 Lut 2014 Temat postu: MAN HYDRODRIVE |
|
|
Co sądzicie o manie z tym napędem w konfiguracji 6x2/6x4przy dolączanym przodzie oraz silniku D26 480 rocznik mana2007 euro 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Sob 21:35, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mówisz o 6x2 i dołączany hydro ?
Niemcy mają coś takiego ale u nich ogólnie lepsze warunki w lasach jak u nas. Ciężko powiedzieć jak będzie sobie radzić w naprawdę ciężkim błocie czy piasku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek500
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:12, 01 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Pytam z ciekawości bo miałem przyjemność czymś takim jeżdżić to znaczy podwoziem (rama bez zabudowy) bez zabudowy 6x2 z dołączanym przodem po śniegu i lodzie.Pozytywnie mnie zaskoczył taki napęd powiem nawet że idzie lepiej jak 6x4 z dzwigiem na tyle Pytanie jak z trwałością bo spalanie napewno mniejsze jak typowego napedu6x4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Beherit
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:52, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Gadałem z kierowcą co na ciągniku z tym napędem jeździ, mówi ze wspaniała rzecz i o dziwo poza jakimiś pierdółkami raczej bezawaryjna, gorzej przy serwisowaniu, podobno przy wymianie klocków hamulcowych trzeba rozkopać całą oś, Spalanie podobno takie samo jak bez napędu, a waga niższa o 400 kg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariuszl
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:25, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Napęd ten to nic innego jak dwa silniki hydrauliczne po jednym w piaście i gdy się załacza to silniki się kręcą olej idzie z pompy olejowej spalanie nie wzrasta jak przy klasycznym moście i koła mogą być skręcone nie tak jak przy zblokowanym przednim moście w wersji poprawionej hydrodrive stosuje również Renault
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzych8888
Dołączył: 13 Sty 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska
|
Wysłany: Nie 21:35, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
mnie też interesuje to rozwiązanie, sam man f2000 6x2 i czasem coś brakuje a ciągam przyczepę 3 osiową! a czas by kupić coś nowszego o lepszym euro itp. i właśnie u nas brak jakichkolwiek informacji, takich konkretnych użytkowników na temat tego rozwiązania! może ktoś wie, kto kupił od firmy z Wałcza tego białego mana z tym napędem, bo może by mógł się wypowiedzieć tak konkretniej na jego temat, jak go na co dzień użytkuje na lesie i w trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sylwek143
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Nie 23:39, 02 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie rozmawiałem z kierowcą mówił że ciągnik z tym napędem potrafi wjechać tam gdzie auto 6x4 z dzwigiem. Jedyną modyfikacją jest założenie zwykłego nypla na przewód zasilający zamiast oringów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NiktNicNieWie
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:03, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
rok temu szukałem samochodu do drewna, widziałem takie w Niemczech ale były dużo droższe od napędu 6x4. Dodatkowo jak pytałem w serwisach Mana w Lublinie to mi podpowiadali, że średnio z doświadczeniami w naprawie takich napędów, że to w Niemczech dopiero teraz się naprawia może i tak. Znam kierowce, który jeździ takim samochodem i mówi, że nie wie kiedy ten napęd jest włączony a kiedy nie ! On nie poleca tego rozwiązania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:09, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Bo może go w ogóle nie włącza ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NiktNicNieWie
Dołączył: 08 Mar 2013
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:21, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
a tego to już nie wiem. Ale takie rozwiązanie przy w miarę dobrych leśnych drogach będzie optymalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KROPA_STAR-LAS
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Nie 23:16, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
My posiadamy mana d26 480 z napędem hydrodrive i jest to zajebista sprawa. Chodzi pod naczepą 3-ośką i naprawdę w lesie daje rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 23:30, 09 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ale macie mana 4x4 czy inna konfiguracja z hydro?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KROPA_STAR-LAS
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Pon 20:07, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Enriu napisał: | Ale macie mana 4x4 czy inna konfiguracja z hydro? |
Tak 4x4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 10:33, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
A jak wygląda spalanie w porównaniu z 4x2.
I jak sprawa eksploatacji ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KROPA_STAR-LAS
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: Czw 23:13, 13 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Enriu napisał: | A jak wygląda spalanie w porównaniu z 4x2.
I jak sprawa eksploatacji ? |
Spalanie wiadomo troszkę większe bo chodzi w terenie. Na trasie spala na poziomie 4x2. Co do eksploatacji mamy go 1.5 roku i nie chce się psuć Tylko normalne wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|