|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek500
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:34, 06 Lut 2011 Temat postu: Praca kierowcy |
|
|
Mam takie pytanie ile płacicie lub mozecie dac kierowcy na aucie do drewna ? Oczywiscie mam na mysli prawdziwego kierowce z jajami ktory nie boi sie ladowac ma pojecie do zurawia zna sie na mechanice i drobne naprawy sam wykona potrafi radzic sobie w ciezkim terenie i górach szczególnie zima a nie młotka ktory ledwo potrafi trzymac kierownice i chce nowy sprzet bo on starym jezdzil nie bedzie
Ja jezdze u siebie wiec to troche inaczej ale znajomy mnie pytal ile moze dac kierowcy gdy proponował mu 2500 netto a Ja mu na to ze za taka kase to on po jezdzi dwa tygodnie wykończy bardzo drogi sprzet i pójdzie na patelnie
wg mnie to stawka proponowana przez znajomego razy 2 jest adekwatna do warunkow pracy w jakiej przyjdzie robic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tomek500 dnia Nie 17:20, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Nie 14:52, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
no masz racje, ja kierowcow nie zatrudniam, ale u mojego kolegi, ktory ma 5 aut do drewna chlopaki maja 10% stawki brutto + 30zl zaladunek - rozladunek. czyli pensja im wychodzi bardzo wysoka. jak dobrze jezdza i sie sprezaja to wychodzi im od 4 do nawet 7 tys. z tego co wiem. Ale takich kierowcow jak on ma to sie wogole nie dziwie ze tyle zarabiaja. Panowie naprawde potrafia jezdzic. zaladunki i rozladunki jak obserwowalem, to wszystko z gracja i plynnie. Maja tylo dluzycowe auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 15:57, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie pensje tak jak pisał cezar. 10% + za załadunek. I dodatkowo płatne za załadunki naczep, prace serwisowe. Spanie w kabinie 50zł diety dodatkowo.
Na żurawiu to bez 4 tyś nie wracają śpiąc codziennie w domku.
Przy kłodach na Niemcy to ponad 5 przyjeżdżała bez problemu i z legalnym tacho.
Zapytaj się kolegi ile on by swoją pracę wycenił. Bo 2.500 to troszkę śmieszna stawka przy transporcie drewna. To nie plandeka na asfalcie
To więcej mają u mnie chłopaki na naczepach nie bawiąc się na żurawiu i robiąc śmieszne kilometry.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enriu dnia Nie 15:58, 06 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil606
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:28, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie było podobnie tez bylo 10% od obrotu + zaladunkii robota przy aucie placone na godziny, i diety w polsce 30 zl zagarnica 60, a teraz nam szef zmienil nie wiem za bardzo po co ale jest 45gr/km +podstawa 1500 +1zl za kazdy kubik zaladowany na siebie i na naczepe +jeszcze 10% premi za spalanie, jak dzwigiem zaejdziesz ponizej 55l/100km, robota praktycznie w goraach caly czas, takze w zimie lancuchy podstawa, no i plus stresy zwiazane z policja slowacka i z ich wagami:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubatga
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:33, 06 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja place 11% w kraju 12% na zachod.Zaladunki i obsluga sprzetu i premia za paliwo i nie niszczenie sprzetu.Nie maja wcale do lasu wjechac jak jest lipa bo za lusterka placa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 0:09, 07 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ja lepiej nie będe pisał ile u mnie zarabiają kierowcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Łukasz_G
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piaski Wlkp.
|
Wysłany: Wto 10:52, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
kurcze żeby to prawojazdy nie było takie drogie i te wszystkie testy i uprawnienia związanie z pracą kierowcy to dawno bym szukał pracy jako kierwca w transporcie drewna ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Śro 0:04, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
cos za cos, ja teraz bede szukal kierowcy na naczepe, ale na tyle kumatego zeby go w przyszlosci posadzic na Scanie jak bedzie potrzeba i do lasu wysylac. Podejrzewam ze lekko nie bedzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 0:20, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A ciekawe ile u was by zarabiał taki kierowca co dziennie robi trasę +/- 50km srednio. No i załadunek 25m3. Praca praktycznie od 6 do 14. nieraz krócej nieraz dłużej. Oczywiście drewno 1,2m co daje 2x więcej mahania niż 2,4m.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Śro 0:52, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dawidg2 napisał: | A ciekawe ile u was by zarabiał taki kierowca co dziennie robi trasę +/- 50km srednio. No i załadunek 25m3. Praca praktycznie od 6 do 14. nieraz krócej nieraz dłużej. Oczywiście drewno 1,2m co daje 2x więcej mahania niż 2,4m. | 3 tys jesli od pon. do pt. jesli w soboty rowniez to 500zl wiecej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 2:12, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ciężko określić dawid. Raczej by miał godzinowo płatne. Wszystko zależny jak zdolny kierowca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 7:24, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
od pon do pt, sobota wolna. Zdolny nie zdolny, po lesie wie jak jeżdzić, bo trochę w nim spędził.
Cezar u mojego ojca mają niecałe 2/3 tego co podałeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 11:53, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Znając realia to by dostał ok 10-12 zł za godzinę. Co da tobie ok 2.000 - 2.500 na rękę z sobotami wolnymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomex80
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZSZ/WGM
|
Wysłany: Śro 18:29, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jest tak jak dawid piszesz, bynajmniej ja znam takie przypadki w mniejszych tartakach gdzie mają też swój transport 2500 zł/ m-c z jedną lub dwiema sob. od 6 do 14 lub od 7 do 15, jak jest zwózka to cały czas wożą( z reguły zbierają z najbliższych leśnictw, z odległości 100 km i więcej wozi inny przewoźnik) jak nie ma roboty w transporcie to na warsztacie lub na produkcji, zatrudnienie jak zwykły pracownik a nie kierowca.
A co do 4-5 tys. to na międzynarodówce tyle można dać albo kierowcy - doświadczonemu na leśniku a nie driver'owi który dopiero raczkuje i się grzebie z załadunkiem a auto pali mu 60 l.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 20:47, 09 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Tomex taki jak piszesz to szybko karierę w lesie kończy. Od poniedziałku mam nowego kierowcę i już po trzech dniach nie daje mu dłużej jak miesiąc.
Jak się będzie guzdrał przy załadunku i wiecznie późno wracał to sam stwierdzi że mu się nie opłaca i zazwyczaj rezygnuje. Kto lubi las i praca mu idzie to trzymają się pracy i ma się pewnego kierowcę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|