Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komunikat OZPTD z dnia 16 marca 2011 r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 19:50, 05 Maj 2011    Temat postu:

To juz jest szczyt hamstwa i wszystkiego co najgorsze! Podczas okupacji tez tak donosili zdrajcy, dochodzi do tego, ze zaczynamy zyc w panstwie policyjnym. Gdzie gospodarka wolnorynkowa i swoboda wykonywania dzialalnosci gospodarczej jest skutecznie utrudniana, w sposob bardzo hamski i obludny, pod osloną szlachetnych celow. Wszystko wszystkim, ale jak narazie z tego co widze to cala akcja nic nie dala procz tego, ze pokazano inspektorom palcem gdzie maja szukac forsy. I zrobiono konkretna nagonke na auta wozace drewno jakby to byla przestepcza dzialalnosc godzaca w interes obywateli i panstwa, ktorą nalezy bezwzglednie eliminowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Czw 21:51, 05 Maj 2011    Temat postu:

Co do Steico to przewoźnicy też tam strajkują a na odpowiedź dostali informację że przyjedzie duży przewoźnik w ich miejsce i jak na razie cisza. Problem Steico to dookoła drogi o nacisku 8t a nie 10 czy 11,5.

Świecie już jeździ nie wiem czy wszyscy ale wożą chłopaki po 25m3 więc chyba coś im się udało zdziałać.

Homanit w Karlinie też po chyba tygodniu protestu podniósł stawki tak że naczepy wożą do 28m3. Nie wiem jak w przypadku HDS.

Co do Szczecinka to zapraszają indywidualnie przewoźników na rozmowy które podobno są bardzo owocne. Takowa niedługo mnie będzie czekać.
Znajomy po takiej rozmowie stwierdził że opłaca mu się jechać z 25m3 bez najmniejszego problemu. Zmiana nastąpiła niby w rozliczeniach. Nie ma ma obecnie płatności za mp tylko za m3. Więc tak jak dla mnie większość była lekka zrębka M1/S3a to raczej nic za dużo nie zyskam bo i tak sporo za kurs wychodziło. Jedynie na papierówce S2a.

Nie wiem jak pozostałe firmy ale praktycznie każdy większy odbiorca podniósł sam stawki chyba w obawie przed rozszerzeniem protestu.


A co do ciebie Cezar nie wiem ile m3 musisz załadować bo buka to chyba tylko 3 razy w życiu ładowałem i to papierówkę 2,4m. Jeśli się rozniesie że duzi odbiorcy płacą stawki za 25m3 to mniejsi nie będą mieli wyjścia na wyższe stawki. Chociaż podejrzewam że jak ITD spojrzy na 22m3 na aucie to raczej szybka do ważenia nie jest. Chociaż mogę się mylić. Dla mnie dopełnieniem wszystkiego było by ustalenie tabeli średniej wagi m3 drewna którą stosowały by służby przy obliczeniu wagi pojazdu. Drewno drewnu nie równe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Niedźwiedź




Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pomorskie

PostWysłany: Czw 23:08, 05 Maj 2011    Temat postu:

Enriu napisał:
Dla mnie dopełnieniem wszystkiego było by ustalenie tabeli średniej wagi m3 drewna którą stosowały by służby przy obliczeniu wagi pojazdu. Drewno drewnu nie równe.


Taką tabelę OZPTD przy współpracy z Dyrektorem Generalnym Lasów Państwowych przekazało do GITD. Wnioskują o umieszczenie jej w noweli ustawy o transporcie drogowym, która o ile się nie mylę ma nastąpić w czerwcu tego roku. Jest to uśredniona masa różnych gatunków drewna. Według niej przy załadunku 25 m3 sosny masa ładunku wynosi 20 ton.

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Pią 16:48, 06 Maj 2011    Temat postu:

Enriu Ty pewnie się orientujesz jakie stawki są w kronopolu tzn czy podnieśli coś??? bo dawno tam nie byłem, a ciekawe czy pfleiderer Wieruszów coś podniósł orientuje się może ktoś, co prawda strajku tam nie było ale z tego co widziałem to chłopaki woża po 25 m3 - oczywiście są tez wyjątki w postacie zestawu z hds i masą 37 m3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil606




Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:59, 06 Maj 2011    Temat postu:

Cezar dokładnie popieram to co piszesz, na czechach masz na zestawy 6-osiowe 48 ton i nie tylko auta z drewnem(zawsze dojebane do pełna, na dzien troszke nizej laduja))) na tym korzystaja ale tak samo kontenery, patelnie i wiele innych, to nie jest jakies tam faworyzowanie jakies galezi gospodarki czy cos tylko po prostu masz oske wiecej mozesz wiezc wiecej i swieto, a nie takie pierdolenie, tak samo woze sie z lisciastym i za kazdym razem wjezdzam na wage na zaklad i wiem ile moze buk czy brzoza zawazyc i powiem tak ze ktos powinien sie tym zainteresowac zeby podniesc tonaz w Polsce do 48, bo ja zawsze sie mieszcze w 48(pusty waze 21.200kg) i jezdze po terenie gorzystym i nie czuje zebym mial slabsze hamulce czy zebym zdychal jakos pod gorke, a zebym niszczyl bardziej droge to w to nie uwierze bo legalnie ladowane naczepy do 42t zostawiaja wieksze slady na drodze, co widac nawet po drogach lesnych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Sob 11:00, 07 Maj 2011    Temat postu:

Co do hamowania, to zestaw 6-cio osiowy napewno bedzie lepiej hamowal, zawsze to jedna oska wiecej, i hamulce sie tak szybko nie zuzywaja. ja od kiedy kupilem scanie i wzialem tego nowego zaslawia to zrobilem juz ponad 300tys i w przyczepie jeszcze do hamulcow nie zagladane, a hamuje wysmienicie. w aucie to owszem robilem, ale to dlatego ze bralem uzywane i wiadomo jak to jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Sob 23:04, 07 Maj 2011    Temat postu:

Małe OT. To cezar lepiej sobie zaglądnij z własnej ciekawości do osi w przyczepce. 3 lata i okładziny u nas były praktycznie równe z nitami a później to już bęben i szczęki do wymiany Smile zresztą na dźwigniach rozpieraka masz wskaźniki Smile

48, 57, 44, każdy kraj ma inne tony przy transporcie drewna, tylko z naszymi parlamentarzystami to raczej nie jest temat do ruszenia. Oni prostych rzeczy poprawnie nie potrafią ustalić a co dopiero zmienić prawo by ludziom życie ułatwić. No i nie mała kwota mniej by do budżetu spływała z kar nakładanych za przeładowany zestaw.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Pon 3:17, 09 Maj 2011    Temat postu:

Enriu napisał:
Małe OT. To cezar lepiej sobie zaglądnij z własnej ciekawości do osi w przyczepce. 3 lata i okładziny u nas były praktycznie równe z nitami a później to już bęben i szczęki do wymiany Smile zresztą na dźwigniach rozpieraka masz wskaźniki Smile

Zajrzy sie i to w najblizszym czasie, ale w naczepie szybciej leca niz w przyczepie.

A co do tych roznych DMC w roznych krajach to nie ma na to jakiejs dyrektywy unijnej? Jestesmy w unii wiec moze z tej strony by jakos do tego podeszli zeby w calej unii byly jednakowe normy dlugosci, naciskow i mas calkowitych dla ciezarowek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Śro 16:19, 06 Lip 2011    Temat postu:

Koledzy wiecie coś na temat tego ze lasy miały by wydawać tylko 25 m3 dla iglaka bo z tego co opublikowało ozptd to podobno się zgodzili ale od połowy kwietnia nic sie nie rusza? Jak sądzę o dupę rozbić to wszystko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 18:51, 21 Lip 2011    Temat postu:

Dobrze ze mamy to forum to przynajmniej wiem ze ktos ma podobne zdanie jak ja i narzekac mam do kogo. U nas tez nic sie nie zmienilo. jak chce to i 30m3 deba by mi dali. Ale u nas przyzwyczajamy odbiorcow do max 22m3 liscia. chociaz i to jest za duzo ale przynajmniej naciski ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Czw 22:44, 21 Lip 2011    Temat postu:

W niektórych Nadleśnictwach każą nam na odwrotach kwitów pisać że pobraliśmy ładunek na naszą odpowiedzialność.
Czyli się w jakiś sposób zabezpieczają ale wg mnie dają tylko dowód że świadomie auto wypuścili przeładowane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Wto 14:31, 26 Lip 2011    Temat postu:

Czyli jak bylo zle tak jest dalej. Kumplowi co wozi drewno weszli na firme ITD i kontrole robia. No i w luznej rozmowie powiedzieli ze w tym roku wzieli sobie za priorytet doprowadzic transport drewna do "normalnosci" pod wzgledem wag. Ze teraz sa bardzo nastawieni na wazenie. nie dalej jak miesiac tema jak lecialem na hajnowke z debem to w sarnakach nie bylo gdzie noga stanac bo w Siemiatyczach za rondem akcja wazenia byla i motorami jezdzili sciagac na wage.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Pon 21:11, 01 Sie 2011    Temat postu:

koledzy po ile wozicie iglaka (chodzi mi o masę) bo teraz leciałem nad nasze polskie morze i mijałem 9 samochodów z drewnem kilka w okolicy szczecinka i żaden nie miał dużo naładowane wszystko w granicach 25 m3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pon 21:33, 01 Sie 2011    Temat postu:

Firmy w których był strajk w kwietniu to po ok 25m3 a reszta polski tak jak było. W Kronopolu codziennie są auta które zamykają wagę. Czytaj powyżej 60t.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Wto 16:08, 02 Sie 2011    Temat postu:

Dzięki bo właśnie mam mało roboty bo kilku odbiorców moich zamknęło zakłady na urlop to wziął bym coś do kronopolu ale z takimi ładunkami nie będę jeździł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Strona 7 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin