Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Komunikat OZPTD z dnia 16 marca 2011 r.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kempes_1985




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CSW

PostWysłany: Nie 20:42, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Dokładnie tak jak napisał Enriu

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kempes_1985 dnia Nie 20:42, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 21:46, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Tylko na jakiej podstawie ITD wszczyna kontrolę? Bo wiesz raczej na podstawie "donosów" to chyba nie bardzo.
Chociaż było spotkanie ITD z OZPTD i niby coś tam się dogadali.
Kempes mam pytanko czy strajk na wszystkich zakładach bezterminowo ?
Nie mam się kogo dopytać jak wygląda sprawa w Kronospan a nie chcę się jakoś narazić czy wyłamywać. Mi akurat będzie brakować Kronospanu bo mam powroty praktycznie spod samego zakładu. Ale jak mus to mus, sprawa bardzo słuszna. Szkoda że na Kronopol nikt nic nie słyszał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kempes_1985




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CSW

PostWysłany: Nie 22:18, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Trudno jest mi odpowiedzieć w temacie jakichś konkretnych terminów, wszyscy liczą na to, że się dogadają.
Słyszałem że w Szczecinku muszą opróżnić teren Jarpolu bo to jest miasta, a miasto chce to sprzedać pod jakąś inwestycję - mają na to 2 miesiące.
Są to tylko informacje od innych kierowców - sam nie byłem w Szczecinku już ładnych parę lat.
Co do sensowności spisywania aut to na stronie OZPTD też trochę jest na ten temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:25, 03 Kwi 2011    Temat postu:

A są jakieś konkrety już co do wyliczonych stawek? bo jakoś nikt o tym nie mówi.

[link widoczny dla zalogowanych] znalazłem ten ale chyba już ma się nijak do obecnych cen paliwa. Jeszcze na moich krótkich trasach to robimy 300km na 210L paliwa. Jutro policzę mniej wiecej godziny ale myślę że koło 25-30 zegarkowych wyjdzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:29, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Dawid 300km na 210l ? Ale to chyba trasy po 20-30km w jedną stronę bo chyba nie na 150km?

Co do stawek to było gdzieś podane że 10,60 za km tylko raczej za sam ładowny km.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:46, 03 Kwi 2011    Temat postu:

Niop takie trasy do 50km w jedną. Jak zrobiliśmy Torzym i spowrotem i jedną czy dwie trasy krótkie to wyszło 50L/100km.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
obserwator




Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:40, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Panowie!!! Nie ma co za dużo protestować i robić zadymy przed Krono, bo może się to źle skończyć dla wszystkich, firma już przeniosła dwie linie produkcyjne do Strzelc i na tym może się nie skończyć, a to ekologom coś nie pasuje, a to urzędowi miasta coś nie pasuje bo rzekomo jarpol sprzedają, a jak firma całkowicie się przeniesie, to się dopiero oczy co niektórym otworzą jak 800 osób pójdzie na bruk, i poupadają wszystkie firmy współpracujące z Krono, dlatego warto się dobrze zastanowić nad konsekwencjami działań podjętych w ostatnim czasie. Z trudną sytuacją finansową borykają się nie tylko przewoźnicy, ale również inne instytucje, podmioty czy zakłady produkcyjne. Tyle z mojej strony na ten temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pon 20:41, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Obserwator a w imię czego ja nie mam godnie zarabiać. W chwili obecnej z kursu zostaje 150-300zł i opłać z tego sprzęt i amortyzację. A gdzie zysk dla mnie ? Bez przesady ale to co robią Polskie firmy przerabiające drewno woła o pomstę do nieba. Ciekaw jestem czy byłbyś zadowolony dostawać 600zł pensji ciężko harując mimo iż pensja minimalna jest inna.

Jak Krono się nie podoba to może swój cały biznes z Polski zabrać.
Mój sąsiad kierowca jeździ w firmie niemieckiej i wozi drewno. Oni wożą po 22-23m3 papierówki sosnowej, jeżdżą nowymi autami po płatnych autostradach. A u nas co ? 60 -70 ton zestawy, które już swój żywot przeżyły w cywilizowanych krajach, uciekające po kątach przed ITD.
Skoro taki jest twój cel Obserwatorze to życzę "słodkiego miłego życia" ale chyba nie w tym kraju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kempes_1985




Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CSW

PostWysłany: Pon 22:41, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Chowanie się przed ITD już się kończy, a niedługo będzie to wręcz niemożliwe - np. w Kuj-Pom ma być 9 wag przejazdowych - 1 działa od ubiegłego roku we Włocławku. Poza tym znowu przyjmują inspektorów, ciepło się robi będą motorkami śmigać i gdzie się przemkniesz - pojedziesz boczną drogą to jeszcze gorzej bo 8 ton.

OZPTD razem z przedstawicielami przewoźników próbowało się dogadać z odbiorcami drewna ale się nie dało więc dlatego jest ten protest.

Żeby nie było - ja osobiście jestem kierowcą, a nie przewoźnikiem i osobiście też mi ten postój nie leży bo jestem na urlopie. Ale myślę że warto się poświęcić aby móc jeździć jak normalny człowiek, a nie kitrać się po krzakach i nasłuchiwać na CB.

Trochę się rozpisałem
Pozdrawiam
Kempes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Pon 23:29, 04 Kwi 2011    Temat postu:

Ja osobiście popieram protest, jezdziłem trochę do kronopolu ale ostatnio mam troszke lepszą robote i juz dosyc długo mnie tam nie było i szkoda ze w żarach nic sie nie szykuje bo przydało by sie, na kursie 200 km zostawało mi ok 200 zł przy ładunku 32 m3. Mam teraz propozycje wozić do firmy Kluasner w niemczech wie moze ktos cos wiecej o nich?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Wto 21:36, 05 Kwi 2011    Temat postu:

kumpel ladowal wagony dla nich i sobie chwalil. ja to bym chcial tylko zeby byla ustalona masa drewna wyrazona w m3 a nie w tonach. mam w dupie tony bo w lesie nie mam wagi zeby sie ladowac na tony. jednostka pomiaru drewna jest m3 a nie tona. wiec powinna byc ustalona masa mozliwa do wywiezienia i koniec z wazeniem, bo nigdy nie bedzie dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 22:33, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Jestem cezar za i przeciw Smile

Za bo można legalnie określić ile mogę załadować wg dowodów rejestracyjnych i mam problem z głowy i spokojną drogę, tak to funkcjonuje w Niemczech.

Przeciw bo zaraz u nas znajdą się "cwaniacy" co zdemontują zabudowę z hds pojadą na stację diagnostyczną by zmienić wagę pojazdu w dowodzie i będą wozić więcej jak inni uczciwi. Chyba że będzie odpowiednia kontrola pojazdów.
Sam taki pojazd nabyłem z drugiej ręki. Ciągnik ma wbite w dowód równe 6ton a waży ponad 7. Sam poprzedni właściciel o tym mówił że tak zrobił by wozić więcej na kwicie (autko jeździło pod wywrotką).

Myślę że najwyższy czas na jakieś konkretne zmiany i wprowadzenie troszkę więcej cywilizacji w naszej branży.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Wto 23:02, 05 Kwi 2011    Temat postu:

ale jakas droga do tego by byla. np deba mozna 22m3 na auto z dzwigiem i 25m3 na naczepe bez dzwiga i juz by bylo inaczej,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 23:08, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Pytanie jeszcze czy nie znajdą się tacy co będą dwa kwity jeden legalny a reszta na drugim nadwyżki. Ograniczenie musiało by iść również ze strony LP by uśrednić wagę zestawu z HDS i bez HDS i to przeliczyć tabelarycznie przez średnią ładowność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian




Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ...

PostWysłany: Wto 23:38, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Dobrze by było własnie żeby lasy nie wydawały więcej drewna niż jakaś określona masa w tym przypadku 25 m3 iglaka.A może któryś z kolegów orientuje się jak sytuacja pod zakładami, czy były już jakieś oznaki "łamistrajków"? Bo pod kronopolem pewnie cisza i wszystko idzie po staremu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin