|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w800i
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MAŁOPOLSKA
|
Wysłany: Wto 16:42, 16 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale skrzynie scani opticruise, maja opcje manualnego przeozenia wiec masz jak w manualu,tylko ze zminiasz w poziomie "+" i "-" wiec diabel nie taki straszny jak go maluja, moj brat bardzo chwali ta skrzynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Czw 0:29, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
w800i napisał: | ale skrzynie scani opticruise, maja opcje manualnego przeozenia wiec masz jak w manualu,tylko ze zminiasz w poziomie "+" i "-" wiec diabel nie taki straszny jak go maluja, moj brat bardzo chwali ta skrzynie. | z tego co wiem skrzynia opti a skrzynia GRS900 to calkiem co innego. wiec zeby poznac sie na obu to trzeba pojechac w ten sam teren i zobaczyc jak sobie radzi jeden a jak drugi. przy tym samym obciazeniu. co do zmiany biegu metodą "+" i "-" a metoda manualna to zasadnicza roznica jest taka ze w manualu "czujesz" skrzynie, mozesz zrobic przegazowke, nie zgrzytnie Ci ani nic. a w opticruise jak padna synchronizatory to bedzie jarmolic przy zmianie. U mnie juz synchronizatory na wykonczeniu. czuje to bo przy schodzeniu na nizsze biegi np pod gore, jesli nie zrobie przegazowki jak w starze ze skrzynia niezsynchronizowna to nie wloze np 5. najwieksze problemy to sprawia mojej Pani bo ona nie potrafi tak zrobic. ale np mi to nie przeszkadza wogole. tymbardziej mi nie przeszkadza to poniewaz nie chce narazie wiedziec ile kosztuje wymiana synchronizatorow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mariusz
Administrator
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GB
|
Wysłany: Sob 0:47, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No i proszę - mamy już odpowiedź Scanii na 700-konne Volvo. Nowy silnik V8 Scanii o pojemności 16,4 litra i mocach 500, 560, 620 i 730 KM przy maksymalnym momencie obrotowym 3500 Nm (w wersji o największej mocy)!!! Jego konstrukcja jest po części oparta na przemysłowym/budowlanym silniku V8 przedstawionym przez Scanię w zeszłym roku.
Nowa V8 będzie produkowana on września w Euro-5, spełni normy Euro-6 z systemami EGR i SCR oraz filtrem cząstek stałych. Będą się one wyróżniały czarnym grilem z chromowaną obwódką, ksenonowymi lampami, specjalnym logiem V8 oraz fotelami z wyszytym logiem V8.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:18, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dla zainteresowanych informacje po Polsku
[link widoczny dla zalogowanych]
To już dużo nie pozostało - raptem 270KM i mamy tysiączka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 16:41, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie ciekawe spalanie na jakim poziomie się utrzymuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|