 |
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek500
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:35, 26 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
mozesz mieszac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Pon 23:47, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci ze nawet jest wskazane mieszanie tego oleju. Ja na lato zawsze dolewam gestszego nawet setke leje, bo wiadomo w lato goraco przy tem robi sie rzadszy wiec spada wydajnosci dzwigu.
do jesieni zawsze jakis przewod strzeli i coraz tego oleju ubywa wiec na jesieni uzupelanim rzadkim. a na wiosne znow odwrotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 23:54, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja chce w białym zmienić olej, i zalać świeżym, a tamten spuszczony wlać do Czarnego tylko nie wiem jakiej firmy wziąść bo na beczce 200L jest rozbieżność w cenie od 1500 do 2800zł za całą beczkę. Olej HV 32. Mam ładowarkę JCB i w niej też olej jest HV32 i tak myślę czy nie wziąść właśnie ich firmowego kosztuje ok 2000 za beczkę. Ceny netto oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 23:57, 09 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dawid nie oszczędzaj na oleju. Jakiś czas temu dostałem beczkę za 1100 netto ale jak przelewaliśmy to nie zbyt klarowny był.
I zawsze komplet filtrów wymieniaj. Jako nowy zalecany jest o gęstości 32. A na lato proponuję chłodnicę oleju z wentylatorem - rewelacja, spokojnie kilka naczep można ładować bez spadku wydajności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:02, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie chce oszczędzać, a wymieniam bo powinno się tak zrobić jak nowy dźwig, przeleje go do czarnego bo rok chodził to za rok wymienie go. a tu będzie nowy na 2-3 lata. Olej powinien być dobry bo przecież każda maszyna JCB na niej chodzi. A znowu chce mieć jeden olej w większości maszyn. Filtry nowe do Białego już mam bo jak odbieraliśmy to kupiliśmy zaraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Wto 0:24, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja teraz bede zakladal chlodnice do swojego. Pytanie mam takie czy trzeba na zime robic obieg powrotu zeby olej w zime wracal bezposrednio do zbiornika czy moze wracac caly czas przez chlodnice?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:30, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Może, u mnie w każdym tak wraca. w obydwu mam chłodnice zapomniałem dodać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:34, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Powrót bezpośrednio przez chłodnicę. U góry montujesz jakiś wyłącznik pod wentylator lub załączenie na termostat.
Tylko zwróć uwagę by chłodnica miała odpowiednią przepustowość min 150l/min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Wto 0:39, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Mam chlodnice taka mała. Nowa nieuzywana, za 400zl kupiona- jakas szwedzka. włacznik pod wentyl jest. jakie najlepsze miejsce na chłodnice? mi by pasowało pomiedzy ramą- pod paka, bo akurat powrot tamtedy wraca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:42, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Z boku ramy między żurawiem a zabudową, musi być w miarę dostęp chłodniejszego powietrza i dostęp myjką by ją wyczyścić od błota i kurzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Wto 0:49, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A powiedz mi przewody olejowa pod rama masz puszczone przy przez rame jakos czy moze wogole bokiem powrot? bo u mnie wszystko idzie w srodku ramy po bokach nic nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 0:55, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
U mnie są puszczone pod ramą. Tzn z żurawia powrót idzie przez podstawę w ramę i pod ramą do chłodnicy, a z niej znów pod ramę i wewnątrz do zbiornika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Wto 1:04, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
no plan jest zeby to jakos zamontowac. to tego narazie fele wypiaskowane i pomalowane i pewnie cos z reszta pasuje zrobic zeby do ladu to doprowadzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 1:07, 10 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jak będziesz puszczał przewody pod ramą czy jakkolwiek wsadź je w owijki żebyś nie miał niespodzianki że cały olej wypompujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|