|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomex80
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZSZ/WGM
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:09, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dawid dzisiaj chyba widziałem twoje autko. Jechało czarne FH na tablicach PJA i miało 1,8m załadowane na aucie w poprzek.
A co do paplania się w błotku ten filmik jest ciekawy
http://www.youtube.com/watch?v=4BYfMQDJ0vA&feature=related
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomex80
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZSZ/WGM
|
Wysłany: Śro 21:39, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Od razu mógł go złapać na długiej linie, na stopach go unieś, kołki podłożyć i by wyskoczył jak pchła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:05, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepsze do takiej zabawy to star 266 z wciągarką do dłużycy. Kiedyś parę razy nas tak znajomy z opresji ratował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:12, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Enriu prawda w poprzek ma załadowane ale numery mam PLE. Wrócili dopiero koło 20 bo po drodze w Befie musieli przełożyć koło, bo im wystrzeliło.
Jutro rano będe musiał jeden zestawik rozładować właśnie to czarne Volvo bo potem kierowca leci drugim kursem do lasu, a jak wróci białym to go też będe musiał rozładować. Ach to sobie jutro posiedze na dźwigach w tej piździawie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:15, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
PJE - PLE widziałem ich na skrzyżowaniu jak przelatywali główną drogą.
Na początku nie zajarzyłem ale jak odpaliłem laptopa to mi się tak skojarzyło że chyba twoje.
Opony ach te opony sporo kasy mnie wyszły w tym tygodniu. Ale raz i spokój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomex80
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ZSZ/WGM
|
Wysłany: Śro 22:22, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Żeby ubrać samo auto w nowe "kapcie" 10 tys musisz dać jak nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:29, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Mało zależy jakie kapcie. Ja tam chińskich nie uznaje. Na przody to tylko nówki lepszych producentów Good Year, Michelin, Continental.
Na napędy zazwyczaj bieżnikowane z firmy ABT - jak na razie tylko jeden wystrzał ponad rocznej opony w 8 letniej historii stosowania tych opon + niezła trwałość.
Na naczepy i przyczepy tylko nówki i żadnych chińskich.
Rocznie na oponki spora sumka się uzbiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:32, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Ostatnio do białego na tył nalewaliśmy, 5 karkasów swoich miałem i 3 brałem to mnie wyszło coś ponad 6tys. Ostatnio przy tej drugiej przyczepie też było trzeba 2 nalewki wziąść bo jedną rozwalili o pinek a tam kapcie 425/80/22,5
Hehe no widzisz pisałem żebyś wypatrywał autka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:39, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Człowiek ma tyle na głowie że od razu się nie zorientował.
Ja za bieżnikowaną płacę 850brutto za sztukę z bieżnikiem Michelin XDY3.
Naczepowe to kupuje co tańsze byle nie chińskie. Dzisiaj dostałem nowe Sava C3 po 1100 brutto. Ostatnio kupiłem Bridgestorny R168 za 1230 brutto. Warunek że zawsze trzeba kupić kilka sztuk by dostać rabat.
A jak nowe naczepy to tylko z Michelinami bo dokładasz 2tyś a masz spokój na dłużej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:46, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No ja też coś koło 850 brutto za ich karkas z nalaniem, a na moim kasują coś koło 600, teraz nie pamiętam by trzeba na fakturze sprawdzić.
Do naczepek nowe bierzesz? ja tam bieżnikuje, zresztą na przyczepach się tak u mnie nie zużywają. Zresztą dużo km nie robimy rocznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 22:51, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Biorę nowe bo za dużo wystrzałów mieliśmy kiedyś na naczepach.
Nie wiem czy ze względu że opony w naczepie mają większe obciążenia przy mocnych skrętach i szybciej się zużywają. Kiedyś jak wystrzeliła opona to zabrało dwa zawory od regulacji wysokości naczepy i zawór podnoszenia osi. I była zabawa na drodze z podłączaniem pneumatyki, trzeba było wezwać wóz serwisowy.
A nowe to dwa lata spokoju nawet jak już mało co bieżnika zostaje, a te co się zużyją zawsze idą na zapas i zawsze kiedyś się je dojedzie do końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 23:01, 16 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
No u nas na tych bliźniaczych osiach w autach to już problem z oponami. Dziś myśleliśmy o przyczepkach z tatą ale jeszcze musi poczekac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
perez87
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wągrowiec Wielkopolska
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kubatga
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:08, 20 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Jak tak duzo robisz autostradami enriu to zaczni sprzet wymieniac lepiej na e 4 najmniej bo po lipcu Cie zjedza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|