Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gadu Gadu
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 135, 136, 137  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 23:05, 02 Lip 2010    Temat postu:

24x800kg=19200kg hmm to chyba nie przeładowany, wożę sosnę tylko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Sob 15:27, 03 Lip 2010    Temat postu:

Jak wozisz tylko s2b to praktycznie masz poukładany wałek w wałek i jest zdecydowanie cięższa jak zwykła s2a.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KROPA_STAR-LAS




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podlaskie

PostWysłany: Sob 15:31, 03 Lip 2010    Temat postu:

Enriu napisał:
Kubatga więksi odbiorcy chyba żyją w przekonaniu że zestaw do drewna kosztuje tyle co ich służbowy Passat, tyle samo pali a paliwo oczywiście kosztuje jeszcze poniżej 3 zł. Jak w zeszłym roku rozwaliłem oponę na zakładzie, najeżdżając na ząb ładowarki który leżał w korze, to od kierownika zakupu surowca usłyszałem tylko że zdarza się a ja rozpierdzieliłem prawie nowego Michelina. Twierdził że w lasach jak na pieńkach rozwalę to też nikt nie oddaje. Taka cała filozofia i pojęcie naszych wielkich kierowników o transporcie drewna. Byle jak najtaniej nie ważne czy im (znaczy się nam) to się opłaca.
Ostatnio liczyłem koszty dla auta z żurawiem bo chciałem kupić nowy zestaw i wyszło mi 3,50 za km samych kosztów bez wliczania amortyzacji. Założenia to obecne koszta paliwa, koszty leasingu zestawu, pensja kierowcy z kosztami, spalanie na poziomie 50l/100 i przebieg miesięczny 10.000km. Więc i 4 zł/km tak szczerze jest totalne minimum. I po przeliczeniu przez 29m3 daje potrzebę ponad 40% podwyżki stawki.
Szkoda że takie argumenty nie docierają do wielkich odbiorców.

I ciekawe jak tam ze strajkiem u Kropy


Najprawdopodobniej tak jak w styczniu i lutym nie będziemy znowu wozić do PFLEIDERER w Grajewie aż zabraknie im surowca. Tylko że wtedy wyłamało się kilku Przewoźników i zaczęli wozić drewno bo mieli samochody w Leasingu, gdyby nie to, to fabryka już w lutym nie miała by co przerabiać. Nie pracowały już dwie prasy. Za 22m3 drewna wychodzi teraz troche ponad 530zł


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KROPA_STAR-LAS dnia Sob 15:34, 03 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Sob 21:05, 03 Lip 2010    Temat postu:

Przyczepe mam 12 ładowności a autko, wychodzi chyba koło 11. Wątpie bym przeładowywał, no może nieznacznie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Sob 22:31, 03 Lip 2010    Temat postu:

Ja osobiście trzymam kciuki za was. Mam wielką nadzieję że efekt będzie taki że Grajewo podniesie stawki do realnego poziomu.
Dzięki temu będzie można walczyć z innymi zakładami i w końcu ucywilizuje transport drewna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Nie 20:04, 04 Lip 2010    Temat postu:

ja to czarno widze... zawsze jakas czarna owca sie znajdzie. chlopaki mieli przyklad na poczatku roku. jakby nikt nie pojechal to pewnie by podniesli stawke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 21:53, 04 Lip 2010    Temat postu:

Mój tata planuje w najbliższym czasie kupić jeszcze jedno auto do drewna, tzn chce kupić jakieś 6x6 spod wywrotki albo ciągnika siodłowego i zrobić zabudowę 3x1,3m + dźwig. Takie krótkie auto by się wszędzie zmieściło a swoją masę dozwoloną pójdzie załadować. Co myślicie o tym?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:07, 04 Lip 2010    Temat postu:

Cezar nic tylko być dobrej myśli. Jak u nich podniosą stawki to i w naszych rejonach może się w końcu ruszy.

Co do pomysły dawidg2 nie wiem jaki asortyment i jakie długości głównie wozicie, ale moim skromnym zdaniem trochę dziwaczny pomysł.
Po pierwsze musiałbyś żuraw i zabudowę od początku robić sam. Później za x lat raczej ciężko będzie takiego nie-typowca sprzedać na rynku wtórnym.
No i raczej lepiej mieć niżej rozłożony ładunek na większej powierzchni niż na krótkiej spiętrzony do góry. Zawsze bezpieczniej i wygodniej, no i zawieszenie mniej pracuje podczas jazdy.
A co do kosztów raczej taniej nie będzie jak kupić czy zbudować normalny zestaw do drewna. Przede wszystkim wszystko zależy co, skąd i dokąd wozisz.


A cezar ostatnio jesteś chyba bardzo zapracowany bo na forum tak rzadko Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Enriu dnia Nie 22:08, 04 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 22:42, 04 Lip 2010    Temat postu:

Auto by było tylko do papierówki sporadycznie dłuższe bo do długiego Volvo zostaje, zabudowę sami chcemy zrobić albo dać do zrobienia bo 6 par kłonic mamy, HDS też leży ale z nadpalonym słupem. Kłonice mają coś koło 2,2 wysokości i nie są wysuwane, trasy do 100km w jedną stronę ale większość do 50 nawet.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pon 0:21, 05 Lip 2010    Temat postu:

dawidg2 wiesz zawsze jak normalna rama to uniwersalniejszy pojazd. Ale jak masz sporo pracy i zapotrzebowania na krótkie to czemu nie. A miałby ciągać przyczepę?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 6:28, 05 Lip 2010    Temat postu:

Tak będzie ciągał tą Kassbohrer'ke co mam. Kiedyś miałem Mercedesa 1922 4x4 to chodził z tą przyczepą i a że był krótki to miał HDSa za kabiną i zabudowe 3x1,3. Więc tata chce coś podobnego zrobić teraz ale HDS z tyłu, jeszcze nie wiemy właśnie jaki HDS czy tego warto robić i wsadzać bo to Jonsered 800 czy nie kupić jakiejś małej "Z". Auto tak będzie z ok 2000 roku, tylko co mnie martwi to że takie spod wywrotki nie mają zwisu z tyłu ale to nie problem chyba. W sumie drewna to będzie zabierać ten zestaw 7x1,2x2,2x2,2=40,6mp x 0,65=26,43m3 wiec i tak za duzo więc będzie niżej ładowane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Wto 13:06, 06 Lip 2010    Temat postu:

Tylny zwis, czy dokładnie jego brak to najmniejszy problem dla firm które robią zabudowy, tylko musisz się liczyć z rozebraniem tylnego zawieszenia i przedłużenia ramy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 17:50, 06 Lip 2010    Temat postu:

No właśnie tylko nie wiem czy sami nie będziemy robić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
copa




Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 226
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kolbuszowa RKL

PostWysłany: Pon 20:25, 19 Lip 2010    Temat postu:

Koledzy ostatnio czepia sie inspekcja. Kiedys zatrzymali kierowce miał calkowitej wagi 38t a przeważył podwójna os na aucie o 800 kg i juz kara. Zatrzymali dzisiaj miał 42 z niewielkim hakiem i przeladowane na os na wózku i znowu kara i czepil sie ze w dowodzie do wozka pisze naczepa a pownino byc naczepa bo auto jest rejstrowane jako CS i dzwonił do centrali i juz sie pogubił i mierzal i chcial policzyc zestaw jako CS+naczepa jako 16,5 ale po rozmowie wytlumaczyl ze ma byc 18.75 + 5 m poza tylna os ogony. I bądź tu madrym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Pią 9:49, 23 Lip 2010    Temat postu:

Enriu napisał:

A cezar ostatnio jesteś chyba bardzo zapracowany bo na forum tak rzadko Smile
a no jakbys zgadl... nie wyrabiamy sie na zakretach... dwoch kierowcow i to caly czas malo. dobieralem jeszcze chlopakow z samochodami zeby obrobic wszystko i nawet juz w wywrotki deba laduje bo niewyrobka... najgorzej te zakazy psuja robote. na tygodniu robota a na weekendach mam wesela kumpli... wiec nie ma czasu na nic. myslalem o drugim aucie, ale nie moge znalezc dobrego kiermana zeby i jezdzil i na dzwigu robil. a co do kropy to ostatnio smigam w wasze strony na B-stok woze deba w tamte strone a na powrocie swierka woze.. to od lesniczych bardzo duzo sie mozna nasluchac o grajewie... i o przewoznikach tez ale sypie po nazwisku a nie po ksywie z forum;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Off-topic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 135, 136, 137  Następny
Strona 25 z 137

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin