|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pacian
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:31, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Mam ale dwu osiowa jak by cie interesowalo to napisz pw oczywiscie na blizniakach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w800i
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MAŁOPOLSKA
|
Wysłany: Sob 21:03, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
niestety w gre wchodza tylko 3 osie. mam pytanie a czy dwu osiowa przyczepa na blizniakch przeladowana lata po calej drodze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pacian
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:13, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No rozumiem ale jak bys nic nie znalazł moge zrobic dobra cene na nia tylna os cala nowiutka stan ideal to orginalna przyczepa z 2000 R.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 1:04, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam 2osiową na bliżniakach 22,5 ale niski profil i nic moi kierowcy się nie skarżą na to że źle się na drodze zachowuje jedynie w błocie to przednie koła wręcz stawają i pchają wszystko błoto do przodu. Ale mam na poduszce przyczepe. A dlaczego akurat bliżniak nie lepiej na pojedyńczych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w800i
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MAŁOPOLSKA
|
Wysłany: Nie 12:20, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
na pojedyczych mam i jej niechce bo jak droga dziurawa to goni droga lewo prawo
nie pojedziesz wiecej niz 60 a na blizniakach zachowuje sie bardzo dobrze.
dawidg2 powiedz mi czy ta przyczepa na poduchach buja sie strasznie, czy w miare sie prowadzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 12:27, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem bo osobiście nie jeżdzę samochodem więc dokładnie nie wiem. ale myśle że dobrze idzie i kierowcy się nie skarżą. Zależy jeszcze o jakim bujaniu mówisz. Dodam że na osiach mam linki pozakładane już tak były oryginalnie no wiesz w lesie bo dziurach by poduszki nie wyrwało. W mojej galerii tu na stronie masz moje obydwie przyczepki. Dodam że ich teraz nieprzeładowujemy bo niema sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Nie 20:14, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
w800i napisał: | na pojedyczych mam i jej niechce bo jak droga dziurawa to goni droga lewo prawo
nie pojedziesz wiecej niz 60 a na blizniakach zachowuje sie bardzo dobrze.
dawidg2 powiedz mi czy ta przyczepa na poduchach buja sie strasznie, czy w miare sie prowadzi? | moze masz luzy na dyszlu, sprawdz tez czy sruby na obrotnicy luzu nie dostaly i zobacz czy nie masz rozbitego ucha w sprzegu. na pojedynczych kolach jest duzo lepsza od blizniaka. na blizniaku jak wpadniesz w koleiny to jest tragedia, a przyczepa na pojedynkach ma taki sam rozstaw jak naczepy wiec idealnie pasuje w koleiny, jest jeszcze jedna sprawa. jesli ladujesz dluzyce, to musisz tak ladowac zebys nie zrobil tz "wagi" na dwoch tylnych osiach. poniewaz w ten sposob odciazasz przednia os i przyczepa traci swoja sterownosc. mianowice zaczyna na dziurawej drodze tancowac... jak ladujesz dlugie drewno to musisz wszystkie odziomy na przod dawac. ja ten temat przerabialem ze swoja przyczepa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 22:12, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiecie na jakiej stronie są dane dotyczące HDS-ów jak waga, udźwig itd chodzi mi o Loglifta. Ktoś z polskich sprzedawców miał na stronce ale zapomniałem kto teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 23:46, 22 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dane do żurawi dostaniesz na stronach producentów.
Co do przyczepy temat który przerabiałem.
Nie wiem jak tobie "tańczy ta przyczepka" u nas robiła coś jakby wężyka + bujała się.
Rozwiązanie to było rozdzielenie układu pneumatycznego na poduszkach na lewą i prawą stronę + zamontowanie tłumika pomiędzy lewą a prawą stroną.
Od tamtego czasu problem zniknął.
A porównanie bliżniaka do pojedyńczych "balonów" to ja osobiście wole bliźniaka ale większość kierowców u mnie woli pojedyńcze - podejrzewam że dlatego że nie jeździli z moją przyczepką.
Ja mam dwuosiową na bliźniaku i na resorze. 4 piórowy resor paraboliczny i dodatkowo wielkie bycze jaja między osią a ramą. Przyczepka bardzo stabilnie się prowadzi nawet jak załaduję po sam czubek (na wysokość 4,05 metra), jak dla mnie rewelacja i nie ma znaczenia czy dziury czy koleina. Jedyny problem to taki że skacze na pusto i wszystko trzeba regularnie co jakiś czas kontrolować i dokręcać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:02, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Enriu Ty bedziesz wiedzieć bo to Twoje okolice. Napisz mi jak tam firma Steico z Czarnkowa. Bo dziś dostałem na firmowy adres list od nich że chętnie kupią drewno okrągłe, zrzyny, zrębke itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:24, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Nigdy z nimi nie współpracowaliśmy mimo że taka możliwość była. W zeszłym roku jakoś produkcja im zbytnio nie szła i opóźniali płatności po kilka miesięcy. W tym roku były jakieś zmiany w kierownictwie i widać że Steico sporo kupuje i z płatnościami też ponoć ok. Musiał bym kumpla podpytać jak go spotkam jak tam teraz jest bo widzę że znów dla Steico jeżdżą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 21:45, 25 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Oki będe wdzięczny. A jak z tym Twoim planem co pisaliśmy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
w800i
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MAŁOPOLSKA
|
Wysłany: Sob 22:34, 28 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
luzów to ona niema, tylko kolowrót jest skrzywiony (trzeba sie przystawic zeby ja przekrecic jak jest w powietrzu) ale to nie przesto, ona goni tak od początku, a w gre wchodzi przeladowanie i polski zajebiste drogi!.
mam pytanie na jakich obrotach pracujecie na zurawiach? bo ja na wolnych albo i tylko 9000tys obrotów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez w800i dnia Sob 22:39, 28 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 0:25, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
U mnie to ok 600 obr/min jak żuraw jest bez obciążenia. Przy pełnym obciążeniu to zwiększają się max o 200 ale tylko na chwilę.
I skrzynia przerzucona na pełen bieg, na połówce żuraw pracuje zdecydowanie wolniej. Kiedyś podkręciłem obroty na tempomacie do ok 900 i jak dla mnie praca była zbyt nerwowa, żuraw za szybki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Enriu dnia Nie 0:26, 29 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 20:27, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie też coś ok 900obr ustawiają na Tempomacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|