Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pompa hydrauliczna
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Awarie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sk2544




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:10, 22 Lut 2013    Temat postu: Pompa hydrauliczna

Czy da się w jakiś sposób bez wykręcania pompy hydraulicznej wykluczyć jej awarię? Dodam że w czasie pracy trzęsą się przewody hydrauliczne np przy wciąganiu przyczepy albo załadunku drzewa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pią 16:46, 22 Lut 2013    Temat postu:

Ja tam hydrauliką nie zajmuje się, ale wiem że można w jakiś sposób podłączyć manometr do zasilania i w tedy wiadomo ile pompa daje bar, u znajomego ostatnio podłączali, musisz zapytać się albo wynająć kogoś kto ma o tym pojęcie i odpowiedni manometr Wink
Ps. dźwig na jedną czy dwie pompy?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Pią 16:47, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sk2544




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:11, 22 Lut 2013    Temat postu:

Jedna pompa 110 l

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pią 19:25, 22 Lut 2013    Temat postu:

Lewy i prawy rozdzielacz zawodzi?? Znaczy drżą węże?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukash




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościan Wielkopolskie

PostWysłany: Pią 19:47, 22 Lut 2013    Temat postu:

Najpierw sprawdzcie czy w ogóle macie odpowiednia ilość oleju. Potem czy wam się kurek od zbiornika sam nie zakrecił bo my już raz mielismy taki przypadek. Jesli to jest wszystko ok oznacza to że pompa tłoczkowa osiowo-promieniowa [uznaje że taką macie] uległa awari:

- albo macie uszkodzony przynajmniej jeden z tłoczków
- albo pękła przynajmniej jedna ze sprężyn na tłoczku [ częsta awaria przy włoskiej OMBF ]
- albo coś się dostało do pompy. U nas dostał się plastik z beczki od uleju i tak samo szarpała

Niestety nie da się sprawdzić pompy bez jej odkręcania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pią 20:01, 22 Lut 2013    Temat postu:

Może woda w oleju jest i ścięło bo mrozy mamy Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Pią 20:14, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukash




Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kościan Wielkopolskie

PostWysłany: Pią 20:13, 22 Lut 2013    Temat postu:

Filip gdyby tak było to co prawda jest taka możliwość ale podejrzewam że olej pod wpływem temperatury rozpusciłby ten lód tym bardziej że sk2544 pisze że podczas wciągania wózka też tak robi czyli po rozładunku kiedy olej jest już nagrzany. Na moje oko to są uszkodzone pierscienie na tłoczkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pią 20:16, 22 Lut 2013    Temat postu:

A ja nie kłócę się z tobą bo o hydraulice za wiele się nie znam Wink U nas kiedyś właśnie olej z wodą się wymieszał i zrobiła się ''kasza'' i hds nie działał poprawnie Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Pią 20:16, 22 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sk2544




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:42, 22 Lut 2013    Temat postu:

To wszystko co lukasz piszesz mam sprawdzone a pompa PARKER. Jutro spróbuję się dobrać do filtra od dźwigu ale zmieniam go co 2 lata więc pewnie ok . Nawet na rozsuwaniu i zsuwaniu podpór od dźwigu ten problem występuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Pią 20:55, 22 Lut 2013    Temat postu:

Może od węża zasilającego oderwała się guma, sprawdzałeś czy olej swobodnie dopływa do pompy? Pamiętam jeden gościu miał właśnie taki przypadek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hdskum2




Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: Sob 22:41, 23 Lut 2013    Temat postu:

Z tymi objawami to tak jak by sie gdzieś przewód zalamal i nie ma prawidlowego przepływu oleju ciekawe czy ktoś nie przykręcił zawory od zbiornika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
filip2




Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: drawno

PostWysłany: Sob 22:51, 23 Lut 2013    Temat postu:

Może ktoś akurat stanął na zawór i nie jest w pełni otwarty Wink Chyba najprostsza rzecz, lecz zapomina się o tym Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Sob 22:52, 23 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Nie 15:27, 24 Lut 2013    Temat postu:

Tak jak poprzednicy sprawdź dopływ do pompy i przewody pomiędzy pompą a rozdzielaczami.
Podstawowe pytanie czy dzieje się coś takiego na każdej sekcji czy tylko na wybranych ?
Masz dzielnik strumienia czy jeden strumień na cały rozdzielacz.
Ale na 99% masz do robienia pompę lub do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sk2544




Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:19, 25 Lut 2013    Temat postu:

Rozebrałem puszkę filtra[palnikiem inaczej ani drgneło] i o dziwo skręcony i ściśnięty zniszczony totalnie. Wymieniłem na nowy [zawsze na zapasie mam] i dalej problem występuje Może fragmenty filtra w układzie są i to jest problemem??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowy1118




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 19:46, 25 Lut 2013    Temat postu:

Tez kiedyś tak miałem ze żurawiem nie mogliśmy już pracować i wymiana rozdzielaczy na nowy i potem pompa padła i węzę wyrywało z zacisków i filtry skręcało a okazało się ze chłodnica od dźwigu była zawalona w środku i przez to całe problemy.

A kilka lat temu przyczyna drzenia żurawia był nie szczelny wąż zbiornik-pompa i wymiana jakby ręką odjął.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Awarie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin