|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patrolscania
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 270
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:03, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
TA prasa to sama nie wiec co pisze. Zapytali by się zwykłego kierowcy jle może jechać ciężarówka i tym wprowadzają ludzi którzy się nie znają w bląd a potem ci ludzie mówią o nas ''zabójcy''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Wto 21:06, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na fotkach później widziałem jeden bo wcześniej pisałem 2 ale teraz jak lepsze fotki są to jeden jest chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sk2544
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:29, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jedną kompetentną osobę dać a znalazłby przyczynę awarii bo tak było na pewno i ustaliłaby winę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 21:35, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dawid ogranicznik ogranicznikiem a życie swoje
W ciągniku zmieniłem koła z 70 na 80, przeskalowałem licznik i na ograniczniku szedł 115 Komputer myślał że mam 90:)
A z tymi siłownikami to jak was czytam to dla mnie bajka nic z tego nie rozumiem, nigdy nie miałem styczności z dłużycami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Wto 21:40, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A nawet kiedyś słyszałem że gościu miał tak mocną zapadkę że jakoś mu tam wbiła na przyczepie a z nakładką jechał to mało co go do rowu nie wepchała, ale na szczęście zarwało mu w ostatniej chwili.
E tam enriu trochę byś pojeździł i zrozumiałbyś o co chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Wto 21:40, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Enriu czytałeś o przyczepie na pw?
No dla mnie też bajka ale conieco wiem o wózkach bo swego czasu chcieliśmy kupić na spółke z moim jednym teraz z kierówców zestaw do dłużycy bo on kiedyś starkiem na linkach woził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sk2544
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:44, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Najprościej mówiąc w gloggerze na jednym czy na 2 siłownikach to wygląda tak jakbyś miał kłonice i oś sterowaną w kształcie prostokąta i każdy róg jest obrobowy {łożysko} i jak zapadka na jednej ze ścian nie trzyma [ wtym przypadku jest tylko przy kłonicy ] to wszystko chodzi jak chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Wto 21:51, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No i w glogerze olej chodzi raz w ''lewo'' raz w ''prawo'' a w dollu w ''kółko''. Ja uważam że glogger ma również nieszczęsne ławy bo wysuwane na powietrze. Chyba robimy mały of-topic bo temat o czym innym a my o czym innym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sk2544
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 182
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:55, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Olej może w gloggu wcale nie przepływać a kłonice i oś się skręcą. a z off-em fakt trzeba to kończyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kościan Wielkopolskie
|
Wysłany: Śro 21:16, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek500
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:39, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
co do tego wypadku to byłem tam po drewno. LeSniczy mi opowiadał ze jechał właściciel który nacodzien nie jeżdził tym autem i nie miał doświadczenia w jeżdzie z wozkiem z nakladka i stalo sie .Kto jeżdził z nakladka to wie ze na pusto jest bardzo nie pewna . Dodatkowo nakładka była pozyczona wiec sami wiecie jak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kościan Wielkopolskie
|
Wysłany: Pon 19:28, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wiec to sam właściciel był. Nigdy nie jechalem z nakładką wiec nie wiem moze faktycznie się zle tym jedzie ale oni go oskarżyli o to ze jechał 100km/h. Pewnie sprawdzali tarczke ale ja w to nie wierze bo wiem jak trudno osiagnać 90 km/h a 100km/h dla mnie jest nie do osiągniecia. Nie tylko przez to że mamy ograniczniki ale nawet to że nasze samochody sa wolniejsze od Tirow i predzej silnik z ramy wyskoczy niz osiagne taka szybkosc!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip2
Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 1312
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: drawno
|
Wysłany: Pon 19:31, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
E taki głupi to nie był żeby 100km/h jechał, ale jak zawsze media opisują ''kierowca tira spowodował wypadek z powodu prędkości'' itp. Ja już się przyzwyczaiłem że media zawsze coś dodadzą.
Hmm 100km/h zależy jakie przełożenia ale jest to bardzo realne gdybyśmy chcieli to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez filip2 dnia Pon 19:32, 07 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukash
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 505
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kościan Wielkopolskie
|
Wysłany: Pon 19:51, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
U nas nie bo nasza Scania jest strasznie wolna. Na ostatnim biegu przy 1500 obr/min. ma 70km/h wiec cięzko bedzie chociaz scania juz jechalem 90-tką ale obroty juz wchodziły na czerwone a Man o okolo 10km/h jest szybszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pon 23:22, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Lukash w FM które kupiłem jako ostatnie to przy 90 km/h masz raptem 1350 obr/min więc spokojnie ponad stówkę pójdziesz i to jeszcze na normalnych obrotach, wszystko kwestia mostów, w jednym FM nie idzie dojść do ogranicznika bo 2000obr/min ale w teren nie ma lepszego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|