Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna www.transportdrewna.fora.pl
Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przewóz drewna w Kujawsko-Pomorskiem. Kolejny problem rozwią
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Śro 1:03, 16 Gru 2009    Temat postu:

30 ton nie da rady bo zestaw musiałby ważyć 10 ton a to nierealne.
Powinna być ładowność co najmniej 27 ton. Wiem że ta naczepa w zestawieniu z ciągnikiem Scanii w kabinie Topline i silniczkiem V8 daje masę całkowitą na poziomie 12500kg, a myślę że z moimi ciągnikami Volvo FM uda mi się jeszcze troszkę kilogramów zaoszczędzić.
Co do trocin to na razie nic nie załatwione.
Jutro jadę do Bełchatowa oglądać Benalu co stoi do zabrania od ręki tylko że ona ma hamulce tarczowe a wolałbym bębny bo mam niemiłe wrażenia po użytkowaniu naczepy na tarczówkach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawidg2
Administrator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 1:26, 16 Gru 2009    Temat postu:

ach no właśnie bo DMC 35 ton naczepa a przecież ciągnik nie waży 5 ton by zestaw był 40 DMC. Źle to zrobili bo tam gdzie liczy się waga i kupi się naczepke dużej właśnie ładowności to przez DMC nie można tych paru ton jeszcze wrzucić by max ładowność naczepy wykorzystać. A naczepka benalu to 3800 kg wagi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 0:36, 17 Gru 2009    Temat postu:

Enriu napisał:
30 ton nie da rady bo zestaw musiałby ważyć 10 ton a to nierealne.
Powinna być ładowność co najmniej 27 ton. Wiem że ta naczepa w zestawieniu z ciągnikiem Scanii w kabinie Topline i silniczkiem V8 daje masę całkowitą na poziomie 12500kg, a myślę że z moimi ciągnikami Volvo FM uda mi się jeszcze troszkę kilogramów zaoszczędzić.
Co do trocin to na razie nic nie załatwione.
Jutro jadę do Bełchatowa oglądać Benalu co stoi do zabrania od ręki tylko że ona ma hamulce tarczowe a wolałbym bębny bo mam niemiłe wrażenia po użytkowaniu naczepy na tarczówkach.
wiem co to za naczepa... nawet ja ja ogladalem juz jakis czas temu. ja w niej nic ciekawego nie widze, ale gadalem z takim gosciem chyba ich pracownikiem tam na placu. jakis mechanik. podpytalem go o ta naczepe, co i jak, a wcisnalem kita ze mnie ona nie interesuje tylko z ciekawosci pytam. to mi powiedzial w "zaufaniu" ze klient sie wycofal bo cos zauwazyl w tej naczepie ze jest nie halo. mowil ze nie wie co. ja w sumie tez nic nie widzialem. wydawala sie ok. tyle ze naczepa z 2008r w leasingu od kwietnia 2009 i to leasing na sprzedawce?? sprzedawca placi raty... i chce oddac za niewielkie pieniadze... cos tu smierdzi moim zdaniem. jak juz ja obejrzales to powiedz co i jak. jestem ciekawy twojego zdania na jej temat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Enriu
Moderator



Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lubuskie/Wielkopolska

PostWysłany: Pią 22:29, 18 Gru 2009    Temat postu:

Cezar ciekawa to waga tej naczepy. Ostatnio niemcy zaczeli wariować z wagami, pod Żarami ma zostać wybudowana takie jak na wjeździe do Wrocławia więc trzeba będzie zejść z ilością wożonego drewna oraz z wagami naszych autek.
A i ciągnąć o np 2 tonki mniej za każdym razem czy to pełno czy pusto to zawsze oszczędność paliwa, co powinno rekompensować wyższy koszt zakupu.
A co do samej naczepy pare rzeczy bym pozmieniał - np. zderzak strasznie nisko i za wysoka przednia ściana. A co do wykonania zastrzeżeń nie mam i nic niepokojącego nie zauważyłem co by mnie mogło odstraszyć.
A co do sposobu zakupu nie jest aż taki atrakcyjny bo to cesja leasingu.
A podejrzewam że lepiej oddać komuś leasing po kosztach jak trzymać naczepę która nie zarabia.
Zawsze można zamówić nówkę wg swojej specyfikacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cezar012
Moderator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: LUBELSKIE

PostWysłany: Czw 21:16, 18 Lut 2010    Temat postu:

No i jak. Miales brac te naczepe i jak jezdze tamtedy to widze ze nawet sladow kolo niej nie ma na sniegu. Czyli nikt nawet sie za nia nie oglada. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.transportdrewna.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin