|
www.transportdrewna.fora.pl Forum poświęcone zagadnieniom transportu drewna i nie tylko
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 1:03, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
30 ton nie da rady bo zestaw musiałby ważyć 10 ton a to nierealne.
Powinna być ładowność co najmniej 27 ton. Wiem że ta naczepa w zestawieniu z ciągnikiem Scanii w kabinie Topline i silniczkiem V8 daje masę całkowitą na poziomie 12500kg, a myślę że z moimi ciągnikami Volvo FM uda mi się jeszcze troszkę kilogramów zaoszczędzić.
Co do trocin to na razie nic nie załatwione.
Jutro jadę do Bełchatowa oglądać Benalu co stoi do zabrania od ręki tylko że ona ma hamulce tarczowe a wolałbym bębny bo mam niemiłe wrażenia po użytkowaniu naczepy na tarczówkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidg2
Administrator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 1:26, 16 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ach no właśnie bo DMC 35 ton naczepa a przecież ciągnik nie waży 5 ton by zestaw był 40 DMC. Źle to zrobili bo tam gdzie liczy się waga i kupi się naczepke dużej właśnie ładowności to przez DMC nie można tych paru ton jeszcze wrzucić by max ładowność naczepy wykorzystać. A naczepka benalu to 3800 kg wagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Czw 0:36, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Enriu napisał: | 30 ton nie da rady bo zestaw musiałby ważyć 10 ton a to nierealne.
Powinna być ładowność co najmniej 27 ton. Wiem że ta naczepa w zestawieniu z ciągnikiem Scanii w kabinie Topline i silniczkiem V8 daje masę całkowitą na poziomie 12500kg, a myślę że z moimi ciągnikami Volvo FM uda mi się jeszcze troszkę kilogramów zaoszczędzić.
Co do trocin to na razie nic nie załatwione.
Jutro jadę do Bełchatowa oglądać Benalu co stoi do zabrania od ręki tylko że ona ma hamulce tarczowe a wolałbym bębny bo mam niemiłe wrażenia po użytkowaniu naczepy na tarczówkach. | wiem co to za naczepa... nawet ja ja ogladalem juz jakis czas temu. ja w niej nic ciekawego nie widze, ale gadalem z takim gosciem chyba ich pracownikiem tam na placu. jakis mechanik. podpytalem go o ta naczepe, co i jak, a wcisnalem kita ze mnie ona nie interesuje tylko z ciekawosci pytam. to mi powiedzial w "zaufaniu" ze klient sie wycofal bo cos zauwazyl w tej naczepie ze jest nie halo. mowil ze nie wie co. ja w sumie tez nic nie widzialem. wydawala sie ok. tyle ze naczepa z 2008r w leasingu od kwietnia 2009 i to leasing na sprzedawce?? sprzedawca placi raty... i chce oddac za niewielkie pieniadze... cos tu smierdzi moim zdaniem. jak juz ja obejrzales to powiedz co i jak. jestem ciekawy twojego zdania na jej temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Enriu
Moderator
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie/Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 22:29, 18 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cezar ciekawa to waga tej naczepy. Ostatnio niemcy zaczeli wariować z wagami, pod Żarami ma zostać wybudowana takie jak na wjeździe do Wrocławia więc trzeba będzie zejść z ilością wożonego drewna oraz z wagami naszych autek.
A i ciągnąć o np 2 tonki mniej za każdym razem czy to pełno czy pusto to zawsze oszczędność paliwa, co powinno rekompensować wyższy koszt zakupu.
A co do samej naczepy pare rzeczy bym pozmieniał - np. zderzak strasznie nisko i za wysoka przednia ściana. A co do wykonania zastrzeżeń nie mam i nic niepokojącego nie zauważyłem co by mnie mogło odstraszyć.
A co do sposobu zakupu nie jest aż taki atrakcyjny bo to cesja leasingu.
A podejrzewam że lepiej oddać komuś leasing po kosztach jak trzymać naczepę która nie zarabia.
Zawsze można zamówić nówkę wg swojej specyfikacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cezar012
Moderator
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LUBELSKIE
|
Wysłany: Czw 21:16, 18 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No i jak. Miales brac te naczepe i jak jezdze tamtedy to widze ze nawet sladow kolo niej nie ma na sniegu. Czyli nikt nawet sie za nia nie oglada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|